Nieuwsbrief:

HONDA  XL 750 TRANSALP - 2025

Garantie: Ja
3669 Km
ROSS WHITE
honda - xl-750-transalp
honda - xl-750-transalp
honda - xl-750-transalp
honda - xl-750-transalp
honda - xl-750-transalp
honda - xl-750-transalp
honda - xl-750-transalp
honda - xl-750-transalp
honda - xl-750-transalp
honda - xl-750-transalp
honda - xl-750-transalp
honda - xl-750-transalp
honda - xl-750-transalp
honda - xl-750-transalp
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025

De XL750 Transalp is een avontuurlijke touringlegende die uitgaat van toonaangevend vermogen en koppel.

Het frame en de verbeterde prestaties van de ophanging maken de motorfiets uiterst wendbaar op de weg en geven je ook vertrouwen wanneer je off-road gaat.

De aerodynamica en windbescherming nemen een sprong voorwaarts. Dat dankzij een krachtigere en opnieuw vormgegeven LED-koplamp en een windscherm vervaardigd uit hoogtransparant Durabio™, voorzien van een centrale doorstroomopening.

Voeg daarbij een nieuw 5-inch TFT-display voorzien van Honda RoadSync Smartphoneconnectiviteit en de XL750 Transalp heeft maar één vraag voor je: hoe ver wil jij gaan?

Het gaat hier om een demo/verhuur, kilometerstand en/of fotos kunnen afwijken.

Wij rekenen altijd afleverkosten, deze worden gebruikt om de motor in topconditie aan u af te leveren. De afleverkosten op Straat/MX/EXC motoren zijn als volgt:

Afleverpakket 1 (Standaard) € 295
Service beurt
volle tank brandstof
3 tot 6 maand garantie (afhankelijk van aanschafwaarde)
Tenaamstelling en Vrijwaring

Afleverpakket 2 (Premium) € 595
Service beurt
Volle tank brandstof
12 maand garantie ( alleen motoren vanaf € 5000)
Tenaamstelling en Vrijwaring




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Mulders Motorcycles
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Atlas" betekent: Fabrieksbenaming voor een van de laatste zware Norton-twins, geproduceerd van 1965-1968. Het motorblok heeft in essentie al de vormen aangenomen van de laatste traditionele Norton, de Commando. Het motorblok van de Atlas huist voor de laatste keer in het sinds 1950 gehanteerde Featherbed-frame. Het is nog een rechtopstaande twin, terwijl bij de Commando het motorblok enkele graden naar voren in het frame is gekanteld. De Atlas was met zijn 65OCC- en 750cc-uitvoering een donderende krachtpatser. Een minpunt was echter dat bij hoge snelheden excessieve trillingen in het motorblok ontstonden, waardoor deze toenmalige superbike een onstuimig vibrerende motorfiets werd. De Norton Atlas is slechts en­kele jaren gemaakt. Onder fijnproevers binnen de café-race-scene genoot deze motorfiets de voorkeur boven een Triumph Bonneville of een BSA-twin. Een in originele staat verkerende Atlas heeft opvallend veel klassieke waarde gekregen. Wellicht omdat het de laatste op traditionele leest geschoeide Norton was, waarin alle stilistische elementen die de café-race-cultuur had voortgebracht in één fabrieksontwerp waren verenigd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion