Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Werkelijk in concours conditie verkerende Honda VTR1000SP1 super motor voor de echte liefhebber.
Zal nog alleen in prijs stijgen in de toekomst.
Reserve sleutel en owners manual erbij.
( klein krasje links op kuip, zie foto )
- Motorcenter Venlo en Motorcorner.nl zijn met meer dan 50 jaar ervaring in de motoren branche uw motorplezier leverancier hierdoor leveren wij alleen maar top kwaliteit motoren. Komt het zien met eigen ogen en u zult versteld staan.
Bel : 06-51305405 of mail verkoop@motorcentervenlo.nl
Bezoekadres:
Rudolf Dieselweg 28 A
5928 RA Venlo / Blerick
Ziet u de motor van u dromen, voor evt. bezichtiging en of aankoop graag mailen verkoop@motorcentervenlo.nl , bellen of appen mag ook met GSM 06-51305405
We zullen indien we niet direct kunnen antwoorden z.s.m. contact met u opnemen om een persoonlijke afspraak met u in te plannen.
Onze gebruikte motoren leveren wij allen met een 10 daagse gratis All risk verzekering van Combi motors.
Bezorgen aan huis behoort tot onze mogelijkheden tegen meerprijs van slechts € 149,-
Op onze website www.motorcentervenlo.nl vindt u vele z.g.a. nieuwe en gebruikte motoren in diverse prijsklassen van verschillende merken.
Via onze webshop www.motorcorner.nl zorgen we dat onze producten in een paar klikken binnen handbereik zijn voor onze klanten. In onze online shop kun je de producten vinden voor onderhoud, ombouw en styling van je motor.
P.s. Kijk ook eens op www.fietscorner.nl onze webwinkel voor uw fiets en fietsproducten.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | V2, four-stroke, liquid cooled |
Boring x slag | 100 mm x 100 mm |
Cilinder inhoud | 999 cc |
Comp. verhouding | |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | 136 pk / 101.4 kW bij 9500 tpm |
Max. koppel | 105 Nm bij 8000 tpm |
Koppeling | |
Versnellingsbak | 6-speed |
Verhouding | |
Overbrenging | Chain |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 18 liter |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | |
Vering voor | |
Vering achter | |
Remmen voor | Dubbele 320 mm schijven met vierzuigerremklauwen |
Remmen achter | Enkele 220 mm schijf met enkelvoudige remklauw |
Voorband | 120/70-17 |
Achterband | 190/50-17 |
Wielbasis | 1409 mm |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 813 mm |
Drooggewicht | 200 kg |
Leverbare kleuren | Red |
Beschrijving | |
- Welkom bij Motorcenter Venlo -
De grootste motorzaak van Limburg met 3000m2 aan motoren, motoraccessoires en motorkleding.
 | Venlo-Blerick, Limburg |
 | 06-51305405 |
Wist u dat: In de motortaal "Dream" betekent: Naam die het Japanse Honda, ’s werelds grootste producent van motorfietsen, decennia lang gebruikte voor verschillende van haar modellen. Honda’s eerste echte motorfiets, Model D, een 980cc eencilinder tweetakt, werd in 1949 uitgebracht. Om dit te vieren werd een feestje voor de circa twintig medewerkers van het kleine motorfabriekje georganiseerd. Iemand moet toen hebben gezegd dat ‘een droom werkelijkheid was
geworden’. De grondlegger van het bedrijf, Soichiro Honda, kwam dit ter ore, waarna de eerste Honda Dream een feit werd.
In 1951 werd de eerste Honda met een viertakt motorfiets geintroduceerd, de 146cc metende eencilinder Dream-E, in het
midden van de jaren vijftig gevolgd door de 250CC Dream SA en de 350CC Dream SB . Motorfietsen met een plaatstalen geperst
frame en een rubberen zweefzadel, waarbij goed was gekeken naar de modellen van het Duitse NSU . In 1957 bracht Honda de
eerste twin op de Japanse markt (de C70 met 250CC motor). In de jaren zestig zou Honda met (aanvankelijk) lichte twin
Dreams de Europese en Amerikaanse markt openbreken.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken