Nieuwsbrief:

HONDA  VFR 1200 X DCT CROSSTOURER - 2013

Bouwjaar:
2013
Kleur:
Rood
Vermogen:
95 kW
Teller:
52.350 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
honda - vfr-1200-x-dct-crosstourer
honda - vfr-1200-x-dct-crosstourer
honda - vfr-1200-x-dct-crosstourer
honda - vfr-1200-x-dct-crosstourer
honda - vfr-1200-x-dct-crosstourer
honda - vfr-1200-x-dct-crosstourer
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Deze VFR1200X DCT is uitgevoerd met extra opties. 
Met 12 maanden Bovag garantie.
Opties en Accessoires:
Flip-up windscherm, Givi Topkoffer, Givi tanktas ring, Carbon stickers tank, Akrapovic demper.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Benjan Motoren
Kaartenmakersstraat 1
Ridderkerk
Plan de route
0180-418952
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1902 - In 1902 wordt de eerste Triumph geproduceerd. Deze is ontworpen door Schulte. Men gebruikt een ééncilinder 2,25 pk motorblok van het Belgische Minerva met een automatische inlaatklep en een batterij-ontsteking gemonteerd in een fietsframe. Schulte experimenteerd ook nog met Fafnir en JAP motorblokken. Tijdens 1903 wordt het ge-upgrade Minervablok gebruikt. Deze zijklepper is van redelijk goede kwaliteit maar toch wordt besloten om over te stappen op het JAP motorblok. Een divisie genaamd Orial TWN (Triumph Werke Nuremberg) wordt opgezet in Duitsland om daar motoren te produceren. Triumph verkoopt jaarlijks 500 motoren. Nu het J.A. Prestwich blok wordt gebruikt wordt ook een derde model met het Fafnir blok gemaakt. 1905 is het jaar waarin de eerste geheel Britse motor is gemaakt. Deze is ontworpen door Schulte en Charles Hathaway, hoofd R&D. De motor wordt verkocht voor 45 pond. De gemiddelde snelheid was 48 tot 65 km/h. Er worden er vijf per week geproduceerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion