Nieuwsbrief:

HONDA  VF 1000 R - 1987

Bouwjaar:
1987
Kleur:
.
Vermogen:
90 kW
Teller:
60.586 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
honda - vf-1000-r
honda - vf-1000-r
honda - vf-1000-r
honda - vf-1000-r
honda - vf-1000-r
honda - vf-1000-r
honda - vf-1000-r
honda - vf-1000-r
honda - vf-1000-r
honda - vf-1000-r
honda - vf-1000-r
honda - vf-1000-r
honda - vf-1000-r
honda - vf-1000-r
honda - vf-1000-r
honda - vf-1000-r
honda - vf-1000-r
honda - vf-1000-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Schade: schadevrij
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): In overleg: Volledige garantie is op dit voertuig niet mogelijk. In overleg kunnen er eventueel andere afspraken worden gemaakt. Bv alleen garantie op bak en blok

Originele uitlaten aanwezig.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motorhuis Bakker
Noordveenkanaal ZZ 12
Nieuw Weerdinge
Plan de route
0591-521279
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept. Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs. De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952. De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen. Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion