Nieuwsbrief:

HONDA  NT 1100 DCT - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Matt Warm Ash Metallic
honda - nt-1100-dct
honda - nt-1100-dct
honda - nt-1100-dct
honda - nt-1100-dct
honda - nt-1100-dct
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Het zijn de detailverbeteringen die van de nieuwe NT1100 zo'n perfecte reisgenoot voor de lange omvaart maken en ze zijn allemaal aangebracht door de mensen die er écht toe doen - NT1100-eigenaren. De nieuwe dynamische voorkuip omstuwt de rijder met elegante aerodynamische efficiëntie bij hogere snelheden, waardoor de rijder beter beschermd is tegen de wind en minder snel moe wordt. Het is nu ook mogelijk om het scherm zittend (en stilstaand) met één hand in 5 standen te verstellen. Beide kofferdeksels zijn dieper zodat er in elke koffer meer ruimte is, genoeg voor een integraalhelm. En het voorspatbord steekt achteraan nu 150 mm verder naar buiten, zodat het fungeert als spatscherm om water af te voeren. De grote 20 l brandstoftank biedt alle ruimte voor langeafstandsritten, met een bereik van 400 km tussen tankbeurten.

Deze nieuwe NT1100 DCT in de kleur Matt Warm Ash Metallic is uit voorraad leverbaar met 5 jaar Honda garantie.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Benjan Motoren
Wist u dat: In de motortaal "Earles vering" betekent: Variant op de schommelarmvork, waarbij lange schommelarmen worden gebruikt die het scharnierpunt achter het voorwiel leggen. Komt ondermeer voor bij modellen van BMW en Douglas uit de jaren vijftig en zestig. Dit ontwerp voorvork heeft dezelfde voordelen als een conventionele schommelarmvork met korte schommelarmen en parallel-hulpvork. Immers, het onafgeveerde gewicht is ook hier gering. Een extra voordeel van de Earles-vork is dat bij sterk remmen de motorfiets nauwelijks de neiging vertoont voorover te duiken. De Earles-voorvork werd door motorconstructeurs in de jaren zestig vervangen door de telescopische voorvork. Op beperkte schaal wordt de Earles-vork nog toegepast op zijspanmotorfietsen
© 2000 - 2025 Motoroccasion