Nieuwsbrief:

HONDA  NC 750 X - 2021

Bouwjaar:
2021
Kleur:
GLINT WAVE BLUE
Vermogen:
43 kW
Teller:
14.400 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
honda - nc-750-x
honda - nc-750-x
honda - nc-750-x
honda - nc-750-x
honda - nc-750-x
honda - nc-750-x
honda - nc-750-x
honda - nc-750-x
honda - nc-750-x
honda - nc-750-x
honda - nc-750-x
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Garantie: Anders
Garantie: BOVAG

Hugger in kleur van de motor.

Deze motorfiets wordt u aangeboden door Premium Motors uit Apeldoorn. Premium heeft altijd ruim 150 topoccasions op voorraad en biedt 12 maanden Bovag garantie op vrijwel alle occasions. Daarnaast zijn wij dealer van Kawasaki en Honda motorfietsen.
De afleverkosten voor gebruikte motorfietsen zijn niet inbegrepen in de prijs en bedragen € 299,-. In deze afleverkosten zijn begrepen de kosten voor een afleverbeurt waarbij indien noodzakelijk de slijtdelen worden vervangen en een volle tank brandstof.
Inruil en financiering op zowel gebruikte- als nieuwe motorfietsen mogelijk.
Bij Premium kun je o.a. ook terecht voor Hyperpro vering en Bagster zadels.

= Bedrijfsinformatie =

kOOPZONDAG 7 SEPTEMBER VAN 12.00 tot 16.00 uur geopend.
Opties en Accessoires:
ABS, Boordcomputer, Flip-up ruitje, Gear-Indicator, Handkappen, Handvatverwarming, Hugger, Ketting-Smeersysteem, LED Knipperlichten, LED Mistlampen, LED Verlichting, Middenbok, Rijmodi, Topkoffer, Topkofferrek, Traction control, Valbeugels, Verhoogde ruit, Voorspatbordverlenger




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Premium Motors
Steenbokstraat 27
Apeldoorn
Plan de route
055-3602034
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "André-stuurdemper" betekent: Eerste vorm van stuurdemper die min of meer universeel toepasbaar was. Het systeem wordt gevormd door een *frictiedemper, waarbij een aantal op elkaar gestapel­de klingritschijfjes door een centrale as op elkaar worden getrokken tegen de onderkant van het *balhoofd. Door boven­op de as een hendel aan te draaien worden de schijfjes vaster tegen elkaar aangedrukt en draait het stuur zwaarder. De mo­derne versie van een universele stuurdemper is de hydraulische stuurdemper, een klein formaat telescopische demper, die tus­sen voorvork en frame wordt bevestigd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion