Nieuwsbrief:

HONDA  NC 750 X DCT - 2022

Garantie: Ja
2275 Km
ZILVER
honda - nc-750-x-dct
honda - nc-750-x-dct
honda - nc-750-x-dct
honda - nc-750-x-dct
honda - nc-750-x-dct
honda - nc-750-x-dct
honda - nc-750-x-dct
honda - nc-750-x-dct
honda - nc-750-x-dct
honda - nc-750-x-dct
honda - nc-750-x-dct
honda - nc-750-x-dct
honda - nc-750-x-dct
honda - nc-750-x-dct
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2022

Op zoek naar een betrouwbare, zuinige en comfortabele allround motor? Deze Honda NC 750 X DCT uit 2022 is in absolute topstaat en heeft slechts 2.100 km op de teller. Dankzij de automatische DCT-versnellingsbak geniet je van soepel en ontspannen rijden, zonder te schakelen.

De motor is voorzien van een krachtige en zuinige 670cc paralleltwin. De comfortabele zitpositie maakt hem ideaal voor zowel lange toertochten als dagelijks woon-werkverkeer. Daarnaast is deze NC 750 X uitgerust met verstralers, wat zorgt voor extra zicht en veiligheid in donkere of slecht verlichte omstandigheden.

Deze motor is zo goed als nieuw en direct klaar voor gebruik. Kom hem bekijken bij Motor Venray en ervaar zelf het rijplezier.

Voor meer informatie of een proefrit kun je contact met ons opnemen.

De getoonde verkoopprijzen zijn inclusief tenaamstellen en een technische controle van de motor. Een onderhoudsbeurt is tegen meerprijs in overleg mogelijk.

Premium Selection van BMW is tegen meerprijs. De motor krijgt dan een volledige 360 graden check.

Motor Venray is officieel dealer van BMW Motorrad en Kawasaki. Openingstijden: Dinsdag 09:00-18:00 uur Woensdag 09:00-18:00 uur Donderdag 09:00-18:00 uur Vrijdag 09:00-18:00 uur Zaterdag 09:00-16:00 uur. Tel: 0478 - 588588 E-mail: info@motorvenray.nl
Website: www.motorvenray.nl




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Venray
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Dragrace" betekent: Wedstrijd waarbij twee coureurs erom strijden wie als eerste de kwartmijl (402,3 meter) heeft afgelegd. Bij dragracen wordt met een afvalsysteem gewerkt. Wie een run verliest, ligt eruit. Bij dragracen worden twee klassen onderscheiden: de Top-Fuel en de Pro-Stock. In de Pro-Stock-klasse wordt gereden met motorfietsen die nog enige gelijkenis met een standaardmotorfiets vertonen. Hier worden geen speciale brandstoffen en injectie toegepast. Bij de TBP-Fuel-klasse ligt dat anders. Hierbij zijn frames, motorblokken en toegepaste randtechniek volledig naar inzicht van de constructeur samengesteld en is soms het enige dat nog aan het concept van een motorfiets doet denken de aanwezigheid van twee wielen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion