Nieuwsbrief:

HONDA  NC 750 X DCT C-ABS - 2022

Bouwjaar:
2022
Kleur:
.
Vermogen:
43 kW
Teller:
4.624 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
honda - nc-750-x-dct-c-abs
honda - nc-750-x-dct-c-abs
honda - nc-750-x-dct-c-abs
honda - nc-750-x-dct-c-abs
honda - nc-750-x-dct-c-abs
honda - nc-750-x-dct-c-abs
honda - nc-750-x-dct-c-abs
honda - nc-750-x-dct-c-abs
honda - nc-750-x-dct-c-abs
honda - nc-750-x-dct-c-abs
honda - nc-750-x-dct-c-abs
honda - nc-750-x-dct-c-abs
honda - nc-750-x-dct-c-abs
honda - nc-750-x-dct-c-abs
honda - nc-750-x-dct-c-abs
honda - nc-750-x-dct-c-abs
honda - nc-750-x-dct-c-abs
honda - nc-750-x-dct-c-abs
honda - nc-750-x-dct-c-abs
honda - nc-750-x-dct-c-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Semi-automaat
Afmetingen (LxB): 221 x 85 cm
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2
Fabrikant: - - -

Honda NC750X DCT uit 2022 voorzien van veel extra's, met maar 4624km en incl 12 Maanden garantie. Kan terug naar originele hoogte.

Honda NC750X DCT ABS BJ 2022


- Merk: Honda
- Model: All-Road
- Tellerstand: 4624 KM
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2022
- Transmissie: Semi automaat
- Motorinhoud: 745 cc
- Aantal cilinders: 2
- Vermogen: 43 kW / 59pk
- Ledig gewicht: 224 kg
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 2


Pakket: Adventure Pack

- LED mistlampen

Pakket: Comfort Pack

- Handvatverwarming

Exterieur

- Handvatverwarming
- Kuipruit
- LED achterlichten
- LED koplampen
- Led knipperlichten
- Midden standaard
- Valbeugel
- Verstralers
- Windscherm

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Handvatverwarming
- Kleur mat
- Middenstandaard
- Verlaagd

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)


? Honda NC750X DCT ABS ? 2022 Bj? 4624 Km ? Nieuwstaat? Garantie 12 Maanden ? Bezorging aan huis mogelijk? Tenaamstellen gratis ? Proefrit mogelijk ? Elke dag geopend op afspraak? Inruil mogelijk  ? Geen onverwachte afleverkosten? Volle tank benzine + afleverbeurt inbegrepen? RDW erkend  ? Motorservice de Zeeuw? Knibbelweg 73E5 ? 2761JC Zevenhuizen? Motorservicedezeeuw@gmail.com? 06 - 555 299 09 ? www.motorservicedezeeuw.nl ? Volg ons op Instagram Motorservice_dezeeuw ? Uw droommotor is dichterbij dan u denkt ! 

Motorservice De Zeeuw
Knibbelweg 73E-5
2761JC Zevenhuizen
06 55529909
motorservicedezeeuw@gmail.com



We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie maar controleert u altijd zelf de zaken welke voor u belangrijk zijn en uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Neem contact op met de verkoper voor uw aanvullende vragen.
Opties en Accessoires:
Alarm klasse 1(startblokkering), Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, Handvatverwarming, Kleur mat, Kuipruit, LED achterlichten, Led knipperlichten, LED koplampen, LED mistlampen, Middenstandaard, Midden standaard, Valbeugel, Verlaagd, Verstralers, Windscherm, Alarm, ASR, Mistlampen, Startonderbreker




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motorservice de Zeeuw
Knibbelweg 73 E 5
Zevenhuizen
Plan de route
0655529909
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italiƫ tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion