Nieuwsbrief:

HONDA  CTX 700 DCT ABS - 2015

Garantie: Ja
24000 Km
Wit
honda - ctx-700-dct-abs
honda - ctx-700-dct-abs
honda - ctx-700-dct-abs
honda - ctx-700-dct-abs
honda - ctx-700-dct-abs
honda - ctx-700-dct-abs
honda - ctx-700-dct-abs
honda - ctx-700-dct-abs
honda - ctx-700-dct-abs
honda - ctx-700-dct-abs
honda - ctx-700-dct-abs
honda - ctx-700-dct-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
HONDA CTX 700 DCT ABS van bouwjaar 2015

- DCT automaat, te schakelen op het stuur 
- Nieuwe achterband 
- Nieuwe kettingset 
- Zeer nette motor 
- Lage zit

! Zeer nette en betrouwbare Honda CTX 700 automaat ! 

  • Bereikbaar op mobiel nummer 06-11729083
  • Wij berekenen geen afleveringskosten dus absoluut geen verrassingen achteraf.
  • Wij leveren al onze motoren met 10 dagen gratis verzekering !





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Alfamotors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion