Nieuwsbrief:

HONDA  CRF 450 - 2022

Garantie: Ja
78 Uur
EXTREME RED
honda - crf-450
honda - crf-450
honda - crf-450
honda - crf-450
honda - crf-450
honda - crf-450
honda - crf-450
honda - crf-450
honda - crf-450
honda - crf-450
honda - crf-450
honda - crf-450
honda - crf-450
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2022

De Honda CRF450R staat bekend als de maatstaf voor motorcross sinds de introductie in 2002. Het totaalpakket was er altijd op gericht om de rijder – recreatief amateurrijder of pro-racer – totale controle te kunnen bieden gericht op balans en wendbaarheid. Met daarbovenop uiteraard de bouwkwaliteit, duurzaamheid en de lange levensduur waar Honda om bekend staat.

78 uur gelopen

Wij rekenen altijd afleverkosten, deze worden gebruikt om de motor in topconditie aan u af te leveren. De afleverkosten op straat motoren zijn als volgt:

Afleverpakket 1 (Standaard) € 300
Service beurt
volle tank brandstof
3 tot 6 maand garantie (afhankelijk van aanschafwaarde)

Afleverpakket 2 (Premium) € 600
Service beurt
Volle tank brandstof
12 maand garantie ( alleen motoren vanaf € 5000)

Enduro/MX € 200*
Service beurt
Luchtfilter
Volle tank brandstof

*Op enduro en Cross motoren wordt geen garantie verleend.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Mulders Motorcycles
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2025 Motoroccasion