Nieuwsbrief:

HONDA  CBR 900 RR FIREBLADE - 1997

Garantie: Ja
73775 Km
Geel / Paars / Zwart
honda - cbr-900-rr-fireblade
honda - cbr-900-rr-fireblade
honda - cbr-900-rr-fireblade
honda - cbr-900-rr-fireblade
honda - cbr-900-rr-fireblade
honda - cbr-900-rr-fireblade
honda - cbr-900-rr-fireblade
honda - cbr-900-rr-fireblade
honda - cbr-900-rr-fireblade
honda - cbr-900-rr-fireblade
honda - cbr-900-rr-fireblade
honda - cbr-900-rr-fireblade
honda - cbr-900-rr-fireblade
honda - cbr-900-rr-fireblade
honda - cbr-900-rr-fireblade
honda - cbr-900-rr-fireblade
honda - cbr-900-rr-fireblade
honda - cbr-900-rr-fireblade
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Wat een kanon uit 1997! Dit prachtige vermogen en geluid uit zo een oerblade.
Op de eindemper na is deze Honda CBR900RR helemaal origineel.  
Alle slijtdelen zijn nog in een prima conditie. 
Op de rechterzijde van de brandstoftank zit een lichte deuk, lak is onbeschadigd. Kuipdelen zijn op gebruikerssporen na in een hele nette staat.
  • Bezorgen van de motor is mogelijk, vraag naar de mogelijkheden. 
    Bekijk ook eens bij mijn andere advertenties.
    Bezichtiging op afspraak.

    Inruil? Graag!
    We houden onze voorraad graag op peil met mooie, nette en courante motoren, dus inruil behoort zeker tot de mogelijkheden. Stuur ons enkele foto's, wat informatie en een prijs die u in gedachten hebt toe en wie weet kunnen we het samen eens worden!

    **NU Motorrijden, over twaalf maanden betalen**
    Wij zijn een partner van NU Motorrijden, dit bedrijf verstrekt leningen om zo maandelijks af te kunnen lossen op aankopen bij ons aan de zaak. Deze leningen vraagt de klant aan via NU Motorrijden en op die manier wordt de betaling geregeld.

    Met vriendelijke groet,
    Steef Wolffgramm
    Motor MetaaL Lelystad

    Volg ons op Facebook Motor Metaal Lelystad.
    Volg ons op Instragram Motor Metaal Lelystad.

    Kom gerust langs voor een bezichtiging en een bakje koffie. Bel altijd even voordat je langs komt, dit om teleurstelling te voorkomen.

    Telefoon nummer 06 41488250

    Openingstijden:
    Maandag    op afspraak
    Dinsdag      op afspraak
    Woensdag   09:00 - 17:30
    Donderdag  09:00 - 19:30 ( s'avonds op afspraak).
    Vrijdag         09:00 - 17:30
    Zaterdag      09:00 - 16:00
    Zondag        Gesloten.

    www.motormetaal.nl
    Info@motormetaal.nl
    Tel: (+31)06 41488250
  •  
    - Een maand gratis verzekering.
    Bezorgen van de motor is mogelijk, vraag naar de mogelijkheden. 
    Bekijk ook eens onze andere advertenties.
    Bezichtiging op afspraak, dit om teleurstellingen te voorkomen

    Inruil? Graag!
    We houden onze voorraad graag op peil met mooie, nette en courante motoren, dus inruil behoort zeker tot de mogelijkheden. Stuur ons enkele foto's, eventueel informatie van de motorfiets en een prijs die u in gedachten hebt toe en wie weet kunnen we het samen eens worden!

    **NU Motorrijden, over twaalf maanden betalen**
    Wij zijn een partner van NU Motorrijden, dit bedrijf verstrekt leningen om zo maandelijks af te kunnen lossen op aankopen bij ons aan de zaak. Deze leningen vraagt de klant aan via NU Motorrijden en op die manier wordt de betaling geregeld.

    Met vriendelijke groet,
    Steef Wolffgramm
    Motor MetaaL Lelystad

    Volg ons op Facebook Motor Metaal Lelystad.
    Volg ons op Instragram Motor Metaal Lelystad.

    Kom gerust langs voor een bezichtiging en een bakje koffie. Bel altijd even voordat je langs komt, dit om teleurstelling te voorkomen.

    Telefoon nummer 06 41488250

    Openingstijden:
    Maandag    op afspraak
    Dinsdag      op afspraak
    Woensdag   09:00 - 17:30
    Donderdag  09:00 - 19:30 ( s'avonds op afspraak).
    Vrijdag         09:00 - 17:30
    Zaterdag      09:00 - 16:00
    Zondag        Gesloten.

    www.motormetaal.nl
    Info@motormetaal.nl
    Tel: (+31)06 41488250

Opties en Accessoires:
Sportuitlaat




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Metaal Lelystad
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion