Een erg nette CBR 600 met Akra demper en op goede Michelin banden! Opties en Accessoires: ABS, Alarmverlichting, Korte kentekenplaathouder, Rimstriping / velgband, Sportuitlaat, Verhoogde ruit
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor
Vloeistofgekoelde 4-takt, 16-kleps DOHC 4-cilinder in lijn
Boring x slag
67|42.5
Cilinder inhoud
599
Comp. verhouding
12 : 1
Kleppen
16 kleppen DOHC
Brandstof toevoer
Injectie
Ontsteking
Electronisch
Vermogen
102|75|12.000
Max. koppel
64|10.500
Koppeling
Natte platenkoppeling
Versnellingsbak
6 versnellingen
Verhouding
Overbrenging
Ketting
Starter
electrisch
Tankinhoud
18.4
Topsnelheid
ABS
ja
Frame
Vering voor
41 mm upsidedown
Vering achter
Monoshock
Remmen voor
296 mm zwevende schijven
Remmen achter
240 mm schijf
Voorband
120/70/17
Achterband
180/55/17
Wielbasis
1437
Lengte
2150
Breedte
740
Hoogte
1150
Zithoogte
800
Drooggewicht
206
Leverbare kleuren
Rood Blauw zwart
Beschrijving
De legendarische CBR600F is terug, de motorfiets die het karakter van een sportmotorfiets, geschikt voor de dagelijkse praktijk, combineert met de meest recente Honda-technologie en designprincipes. De dynamische styling en de opwindende prestaties maken zijn faam als sportmotorfiets volledig waar, terwijl de ultravloeiende vermogensafgifte en de moeiteloze handling hem ideaal geschikt maken voor dagelijks gebruik.
Een stukje historie: TRIUMPH in 1925 - Colonel Claude v. Holbrook neemt de plaats van Schulte in. Holbrook is het echter ook eens met Schulte's mening over de automobielbranche en begint al snel met het produceren van auto's.
Massa produktie van de 500 cc zijklepper Model 'P' met drie versnellingen en een kettingaandrijving voor minder dan 42,50 pond! Dat was de prijs van de in 1925 gelanceerde kaskraker. Deze werd met een duizendtal per week geproduceerd. Door de overbelasting in capaciteit werd de kwaliteit snel minder wat de reputatie van Triumph geen goed deed. Dit werd een beetje goedgemaakt door na het produceren van twintigduizend stuks de Mark II, de verbeterde versie, ter vervanging ten tonele te laten verschijnen.
De markt is ondertussen uitgebreid naar tien landen en leunt zwaar op de export. De concurrent Banshee verdwijnt en de eigenaar George Bell komt bij Triumph werken.