Nieuwsbrief:

HONDA  CBF 600 S ABS - 2008

Bouwjaar:
2008
Kleur:
Zilver
Vermogen:
57 kW
Teller:
56.247 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
honda - cbf-600-s-abs
honda - cbf-600-s-abs
honda - cbf-600-s-abs
honda - cbf-600-s-abs
honda - cbf-600-s-abs
honda - cbf-600-s-abs
honda - cbf-600-s-abs
honda - cbf-600-s-abs
honda - cbf-600-s-abs
honda - cbf-600-s-abs
honda - cbf-600-s-abs
honda - cbf-600-s-abs
honda - cbf-600-s-abs
honda - cbf-600-s-abs
honda - cbf-600-s-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Zeer nette, goed onderhouden Honda CBF 600 ABS. Wij bieden deze CBF 600 aan rijklaar en met 6 maanden garantie voor € 4.390,-

Extra's:
- Handvatverwarming
- Splitter ruit
- Middenbok
  • MVM Motoren is off Suzuki dealer - Royal Enfield dealer - MotoMorini dealer - Het Suzuki V-Strom center voor Nederland en het adres voor U gebruikte motor met een keuze uit 150 motoren met garantie tot wel 24 maanden.

    Tevens zijn wij de grootste motorverhuurder van Nederland met wel een keuze uit 45 motoren . Zie MOTORVERHUUR.NL

Opties en Accessoires:
ABS, Handvat verwarming, Middenbok, Verhoogde ruit




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
MVM Motoren
Boteyken 301
De Meern
Plan de route
0346-286148
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion