Nieuwsbrief:

HONDA  CB 600 S HORNET - 2005

Garantie: Nee
43500 Km
GOUD
honda - cb-600-s-hornet
honda - cb-600-s-hornet
honda - cb-600-s-hornet
honda - cb-600-s-hornet
honda - cb-600-s-hornet
honda - cb-600-s-hornet
honda - cb-600-s-hornet
honda - cb-600-s-hornet
honda - cb-600-s-hornet
honda - cb-600-s-hornet
honda - cb-600-s-hornet
honda - cb-600-s-hornet
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
- Deze CB600 F Hornet is in goede staat en heeft zeer veel extra,s - Bouwjaar 2005 - 43500 KM - Heerlijke stuurfiets met een hele mooie Sound! - Motor is bij ons ingeruilden mag voor de scherpe prijs van 2990,- mee zonder garantie - Met garantie en service beurt 3950,-




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Snoek Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2025 Motoroccasion