Nieuwsbrief:

HONDA  CB 500 X / ABS - 2022

800 Km
Rood
honda - cb-500-x---abs
honda - cb-500-x---abs
honda - cb-500-x---abs
honda - cb-500-x---abs
honda - cb-500-x---abs
honda - cb-500-x---abs
honda - cb-500-x---abs
honda - cb-500-x---abs
honda - cb-500-x---abs
honda - cb-500-x---abs
honda - cb-500-x---abs
honda - cb-500-x---abs
honda - cb-500-x---abs
honda - cb-500-x---abs
honda - cb-500-x---abs
honda - cb-500-x---abs
honda - cb-500-x---abs
honda - cb-500-x---abs
honda - cb-500-x---abs
honda - cb-500-x---abs
honda - cb-500-x---abs
honda - cb-500-x---abs
honda - cb-500-x---abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Ben jij op zoek naar een HONDA CB500X?

Mis deze voorjaarsdeal dan niet!

Nu voor €7.799


Wij van Harder Motoren bieden dit puntgave exemplaar aan. Deze motorfiets is afkomstig uit 2022 en heeft pas 800KM ervaring en verkeerd in nieuwstaat.

Deze motorfiets is ook geschikt voor de A2 rijder.

De motorfiets komt met de volgende opties;
- Verlaagd vanuit de fabriek
- Onedesign tankpad
- Puig kuipruit


Wij leveren de motorfiets af met een volledige onderhoudsbeurt, dit zit bij Harder motoren standaard bij de prijs inbegrepen.

Alle sleutels aanwezig.

Voor slechts €7.799 is deze prachtige motorfiets van jou!

Verder bieden wij;
- Financiering;
- Eerste 5 dagen direct gratis all-risk verzekerd;
- Aangesloten bij het Motor Garantie label;
- Garantie op de eerste 5000km en/of 3 maanden;
Inruil mogelijk;
- Meer dan 35 jaar ervaring!

Wil jij meer foto's of info over deze motorfiets? Stuur ons dan gerust een privébericht of mail naar info@hardermotoren.nl je kan ons ook via Whatsapp bereiken op 06-18865157.
 
Opties en Accessoires:
ABS, Air Bubble ruit, LED knipperlichten




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Harder Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion