Nieuwsbrief:

HONDA  CB 1100 SF X-11 - 2003

Garantie: Ja
49028 Km
ZWART
honda - cb-1100-sf-x-11
honda - cb-1100-sf-x-11
honda - cb-1100-sf-x-11
honda - cb-1100-sf-x-11
honda - cb-1100-sf-x-11
honda - cb-1100-sf-x-11
honda - cb-1100-sf-x-11
honda - cb-1100-sf-x-11
honda - cb-1100-sf-x-11
honda - cb-1100-sf-x-11
honda - cb-1100-sf-x-11
honda - cb-1100-sf-x-11
honda - cb-1100-sf-x-11
honda - cb-1100-sf-x-11
honda - cb-1100-sf-x-11
honda - cb-1100-sf-x-11
honda - cb-1100-sf-x-11
honda - cb-1100-sf-x-11
honda - cb-1100-sf-x-11
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2003

?De Honda CB 1100 X-Eleven, ook wel bekend als de X11 of CB 1100 SF, is een naked bike die door Honda werd geproduceerd tussen 1999 en 2003. Het model is uitgerust met een krachtige 1.137cc viercilinder motor die 136 pk levert en een koppel van 117 Nm bij 7.000 tpm. De motor accelereert van 0 naar 100 km/u in 2,8 seconden en heeft een topsnelheid van 251 km/u. ?deze motor verkeerd in goede staat en is zeer goed onderhouden.


Wij rekenen altijd afleverkosten, deze worden gebruikt om de motor in topconditie aan u af te leveren. De afleverkosten op straat motoren zijn als volgt:

Afleverpakket 1 (Standaard) € 295
Service beurt
volle tank brandstof
3 tot 6 maand garantie (afhankelijk van aanschafwaarde)
Tenaamstelling en Vrijwaring

Afleverpakket 2 (Premium) € 595
Service beurt
Volle tank brandstof
12 maand garantie ( alleen motoren vanaf € 5000)
Tenaamstelling en Vrijwaring




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Mulders Motorcycles
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sissy bar" betekent: De wat spottende benaming voor de rugleuning waar­tegen de duopassagier steun kan vinden. Spottend omdat sissy de naam is voor een moederskindje. Achterop zitten plaatst iemand in een afhankelijke positie. Zijn (meestal haar) lot ligt in veel gevallen in de handen van degene die rijdt. Zaak is wel om een zitpositie te vinden die draaglijk is voor de langere afstand. De sissy bar droeg daar enigszins toe bij.Tevens kon er bagage in de vorm van tent en slaapzakken aan worden vastge­bonden, zodat de ruggesteun een dubbelfunctie kreeg. De sissy bar deed zijn intrede aan het einde van de jaren zestig, toen de chopperrage in alle hevigheid losbarstte. De sissy bar stak on-geveer tachtig centimeter tot één meter omhoog en bestond uit een metalen buis/staaf {bar)die in een langwerpige smalle drie­hoek was gebogen. Op het middenveld zat soms een gecapiton­neerd tussenstuk geschroefd. Inmiddels is de extreem hoge rug­steun goeddeels verdwenen van de hedendaagse choppers en custom-motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion