|
Motor | Lucht- en oliegekoelde vier-in-lijn , DOHC |
Boring x slag | 73,5|67,2 |
Cilinder inhoud | 1,140 |
Comp. verhouding | 9,5:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | PGM-FI elektronische brandstofinjectie |
Ontsteking | |
Vermogen | 90|66|7,500 |
Max. koppel | 91|5,500 |
Koppeling | Natte meerplaatskoppeling |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 16,8 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Dubbel stalen wiegframe |
Vering voor | 43mm Showa vork (SDBV) met instelbare veervoorspanning |
Vering achter | Dubbele schokbreker met instelbare veervoorspanning |
Remmen voor | 310mm dubbele schijven met 4zuigerremklauwen, ABS |
Remmen achter | 256 mm enkele schijf met 1zuigerremklauw, ABS |
Voorband | 120/70 R17 |
Achterband | 180/55 R17 |
Wielbasis | 1,485 |
Lengte | 2,180 |
Breedte | 800 |
Hoogte | 1,100 |
Zithoogte | 795 |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | Digital Silver Metallic, Graphite Black |
Beschrijving | De vormen van een rauwe racemotor uit de jaren zeventig, met een vleugje caféracer.
De CB1100 RS zal de aandacht trekken vanaf het moment dat je hem start. Het pittige geluid uit de chromen dempers doet denken aan de sound van de CB750, en zal niet onopgemerkt blijven. Deze motor biedt een duidelijke meerwaarde. Het is een straatmotor met opvallende ophanging, zwevende remschijven, een sportieve brandstoftank en slanke richtingaanwijzers. Oogverblindend! |