Nieuwsbrief:

HONDA  ADV 350 - 2023

Bouwjaar:
2023
Kleur:
SPANGLE SILVER
Vermogen:
Teller:
6.606 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
honda - adv-350
honda - adv-350
honda - adv-350
honda - adv-350
honda - adv-350
honda - adv-350
honda - adv-350
honda - adv-350
honda - adv-350
honda - adv-350
honda - adv-350
honda - adv-350
honda - adv-350
honda - adv-350
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2023

De Honda ADV 350 ABS uit 2023 is een avontuurlijk ogende motorscooter met een 330 cc eencilinder motor die 29 pk levert.

Hij heeft een automatische CVT-transmissie, tweekanaals ABS, tractiecontrole en een comfortabele zithouding.

Dankzij het verstelbare windscherm, slimme sleutel, USB-poort en ruimte voor twee helmen onder het zadel is hij praktisch in gebruik.

Het verbruik ligt rond de 3,3 l/100 km, met een bereik van ruim 340 km. Hij is geschikt voor A2-rijbewijzen en ideaal voor woon-werkverkeer of lichte toerritten.

Wij rekenen altijd afleverkosten, deze worden gebruikt om de motor in topconditie aan u af te leveren. De afleverkosten op Straat/MX/EXC motoren zijn als volgt:

Afleverpakket 1 (Standaard) € 295
Service beurt
volle tank brandstof
3 tot 6 maand garantie (afhankelijk van aanschafwaarde)
Tenaamstelling en Vrijwaring

Afleverpakket 2 (Premium) € 595
Service beurt
Volle tank brandstof
12 maand garantie ( alleen motoren vanaf € 5000)
Tenaamstelling en Vrijwaring




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Mulders Motorcycles
Vrijheidsweg 19
Veendam
Plan de route
0598-614506
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion