Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  STREET GLIDE SPECIAL 114 - 2021

Garantie: Ja
4283 Km
White / Bleu Pearl
harley-davidson - street-glide-special-114
harley-davidson - street-glide-special-114
harley-davidson - street-glide-special-114
harley-davidson - street-glide-special-114
harley-davidson - street-glide-special-114
harley-davidson - street-glide-special-114
harley-davidson - street-glide-special-114
harley-davidson - street-glide-special-114
harley-davidson - street-glide-special-114
harley-davidson - street-glide-special-114
harley-davidson - street-glide-special-114
harley-davidson - street-glide-special-114
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf



Harley Davidson FLHXS 114Ci Streetglide Special

Artic Blast - Limited Edition 132/500
White / Bleu Pearl
H-D Black Exhaust
SE Heavy Aircleaner
Smoke Windshield
Cruise controll
Harley-Davidson Navi
Boom Box GTS Audio
Apple Carplay
Bleutooth
Daymaker Led Light
ABS Alarm



Super mooie FLHXS 114Ci Street Glide Artic Blast Limited Edition 132/500 , Slechts 4.283 Km , Nieuwstaat , Inruil / Financiering / Garantie mogelijk !!! Alle genoemde prijzen zijn inclusief Nederlands kenteken, bpm, btw en afleverkosten !!!

!!! Deze motor wordt afgeleverd met 6 maanden garantie & servicebeurt !!!

!!! 6 - 12 - 24 Maanden Garantie mogelijk !!!

Wist U Dat ? Wij ook alle merken motoren Inruilen !

De beste optie voor inruil is: dat u een bezoek brengt in onze showroom, om de juiste prijs indicatie vast te stellen. Is dit voor u niet mogelijk dan graag een uitgebreide email met daarin een zo goed mogelijke beschrijving van u voertuig, met mogelijke foto's en prijsindicatie.

Maandag: Gesloten
Di t/m Vrij 09.30 tot 18.00
Zaterdag : 09.30 tot 17.00
 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motown Bikestore
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2024 Motoroccasion