Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  STREET GLIDE CVO FLHXSE - 2017

26759 Km
Zwart
harley-davidson - street-glide-cvo-flhxse
harley-davidson - street-glide-cvo-flhxse
harley-davidson - street-glide-cvo-flhxse
harley-davidson - street-glide-cvo-flhxse
harley-davidson - street-glide-cvo-flhxse
harley-davidson - street-glide-cvo-flhxse
harley-davidson - street-glide-cvo-flhxse
harley-davidson - street-glide-cvo-flhxse
harley-davidson - street-glide-cvo-flhxse
harley-davidson - street-glide-cvo-flhxse
harley-davidson - street-glide-cvo-flhxse
harley-davidson - street-glide-cvo-flhxse
harley-davidson - street-glide-cvo-flhxse
harley-davidson - street-glide-cvo-flhxse
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Altijd ruim 40 Harley-Davidson's op voorraad bij MotoXpert Exclusive te Dronten. Compleet met volledige voertuig VIN historie erbij aanwezig en kilometer controle !!! Wij staan voor garantie en zekerheid.

Harley-Davidson FLHXSE Street Glide CVO 114"
€ 26.490.,- of
€ 447,- p/maand *vraag naar de financiering mogelijkheden.


Motor: 1.868 cc / 114" Ci Milwaukee Eight Screamin' Eagle CVO
Kleur: Sf black / Atomic red CVO
Tellerstand: 26.759 Km
Bouwjaar: 2017
Garantie: Ja

Opties en Accessoires:
• 6-Speed versnellingsbak
• 6.5 Boom! Box GT infotainment display
• Boom! Box stage audio II speakers + tweeters
• Bluetooth
• USB aansluiting en opladen
• Cruise Control
• ABS
• Valbeugel
• Valbeugel set zijkoffers
• Screamin' Eagle luchtfilter
• 4-punts docking station
• Mustang comfort seat
• Verchroomde voorvorken
• Bestuurder ruggensteun
• Sissybar
• Hak + teen schakeling
• Etc, etc, etc,.....
• 10 dagen Allrisk verzekering​​​​​​


  • Wij nodigen u van harte uit in onze showroom en vertellen u graag onder het genot van koffie of thee over onze merken en alle daarbijhorende service, werkplaats, financiering en garanties die wij u kunnen verlenen zodat u zorgeloos van de nieuwe motorfiets kunt gaan genieten.

    Al onze motoren worden vakkundig gecontroleerd in onze uitgebreide werkplaats en afgeleverd met een standaard garantie die in overleg uitgebreid kan worden naar meerdere maanden of een jaar.

    Trots op ons dealerschap CF MOTO en dat we specialist zijn in kwalitatieve gebruikte Harley-Davidson, Ducati en MV Agusta's.

    Met vriendelijke groet en zien u graag,
    MotoXpert Dronten, RDW erkend bedrijf.

    Het Spaarne 18
    8253 PE  Dronten
    Telefoon: 06 - 53 63 86 73
    Whatsapp: 06 - 28 56 84 03
    Website: www.motoxpert.nl
    E-mail: motoxpert@motoxpert.nl

    Openingstijden:
    Maandag: Gesloten
    Dinsdag : 10.00 - 17.00 uur
    Woensdag : 10.00 - 17.00 uur
    Donderdag : 10.00 - 17.00 uur
    Vrijdag : 10.00 - 17.00 uur
    Zaterdag : 10.00 - 15.00 uur
    Zondag: Gesloten

    Ook MotoXpert volgen op Facebook of Instagram? klik dan op onderstaande link en geef ons een like:
    Facebook: www.facebook.com/MotoXpert.nl
    Instagram: www.instagram.com/motoxpert.nl/

    Wilt u de motor van uw dromen financieren? vul dan het formulier in:
    https://www.motoxpert.nl/financiering.html

    Trefwoorden:
    Street Glide - Road Glide - Fat Boy - Dyna - Heritage - Breakout - Cross Bones - Sportster - Iron - Forty Eight - Road King - Electra Ultra - Springer - Tri - V-rod - Classic - Fat Bob - Street Bob - CVO - Special - Limited - Low Rider - Anniversary - Softail - Deluxe - Pan America - LiveWire -  EVO - FLHX - FLHXS - FLTRX - FLTRXS - XXL - XL - XS - FL - FLHT - FLHTK - FLHTKL - FLSTF - FLSTFB - FLSTC - FXDL - FXDB - FXDC - FLHTC - FLHTCU - FLHTCUI - FLHR - FLHRC - FXSTC - FLSTN - XR - 88 - 96 - 103 - 107 - 110 - 114 - 883 - 1200 - 1340





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MotoXpert Exclusive
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion