Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  STREET BOB FXDBI DYNA - 2006

Bouwjaar:
2006
Kleur:
MAT -ZWART
Vermogen:
54 kW
Teller:
42.620 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
harley-davidson - street-bob-fxdbi-dyna
harley-davidson - street-bob-fxdbi-dyna
harley-davidson - street-bob-fxdbi-dyna
harley-davidson - street-bob-fxdbi-dyna
harley-davidson - street-bob-fxdbi-dyna
harley-davidson - street-bob-fxdbi-dyna
harley-davidson - street-bob-fxdbi-dyna
harley-davidson - street-bob-fxdbi-dyna
harley-davidson - street-bob-fxdbi-dyna
harley-davidson - street-bob-fxdbi-dyna
harley-davidson - street-bob-fxdbi-dyna
harley-davidson - street-bob-fxdbi-dyna
harley-davidson - street-bob-fxdbi-dyna
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld

Harley-Davidson Dyna Streetbob
Bwj: 05-2006
Km stand: 42620 km
Motor: 1449 cc Twincam
5HD1...
6 versnellingen
Breed stuur
Openluchtfilter
Prijs: 9.250,-
  • Al 30 jaar HD Specialist!
  • Voor meer informatie:

    HD Service Venlo
    Telefoonnummer: 077-387 05 09
    Email: info@hdservice.nl
    www.hdservice.nl

Opties en Accessoires:
Electrische starter




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
H.D. Service Venlo
Noorderpoort 2
Venlo
Plan de route
077-3870509
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: YAMAHA in 1953 - In 1953 was Genichi op zoek naar een efficiƫntere manier om de metaalbewerking en de machineproductie te gebruiken naast het vervaardigen van vliegtuigpropellers. Terugkijkend op de oprichting van de Yamaha Motor Company zei Genichi:" Het gehele bedrijf was gezond en ook financieel was er ruimte om te investeren. Ik voelde daarbij ook een noodzaak dit in een andere branche te doen. Dus deed ik wat onderzoek." Hij onderzocht verschillende producten waaronder naaimachines, auto-onderdelen, scooters, driewielers en motorfietsen. De grootte van de markt en de geringe concurrentie deden hem besluiten om motorfietsen te gaan produceren. Toen hem gevraagd werd naar deze beslissing vertelde hij: "Ik heb mijn R&D divisiechef en andere managers erop uit gestuurd om de toonaangevende bedrijven in het land te bezoeken. Zij kwamen terug met de beoordeling dat er nog volop mogelijkheden waren ondanks onze late toetreding tot deze markt. Ik wilde niet onvoorbereid de motorfietsenbusiness betreden. Zodoende hebben we enige tijd langs Duitse fabrikanten getoerd voordat we een 125 cc motorfiets lanceerden. Ik heb gedurende de Europese tour die volgde ook veel geleerd over het bouwen van een motorfiets. Er werd zoveel mogelijk onderzoek gedaan om onszelf ervan te verzekeren dat we klaar waren voor de klus. Toen we daar zeker van waren zijn we gestart''.
© 2000 - 2025 Motoroccasion