Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
HARLEY DAVIDSON SPORTSTER 883
Bouwjaar 2007
12392 km
Zéér nette Sportster 883, Europese 5HD uitvoering. Voorzien van Vance & Hines uitlaten.
Bij aflevering voorzien van:
- Onderhoudsbeurt
---------------------------------------------------------
Voorzien van:
- Vance & Hines uitlaatsysteem
---------------------------------------------------------
- Financiering mogelijk.
- Inruil van nette goed onderhouden motoren is mogelijk tegen handelsprijzen.
Ook voor onderhoud, reparatie en bandenservice kunt u bij ons terecht.
Voor het maken van een afspraak kunt u telefonisch, per email of middels Whatsapp contact met ons opnemen.
Zie onze website www.motomondial.nl voor meer foto's in hoge resolutie.
Openingstijden:
Ma 09:00 - 17:00
Di 09:00 - 17:00
Woe 09:00 - 17:00
Do 09:00 - 17:00
Vrij 09:00 - 17:00
Za 10:00 - 12:00 / 13:00 - 17:00
Let op! Het bezoek van onze showroom en werkplaats is altijd op afspraak.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Luchtgekoeld, Evolution® |
Boring x slag | 76.2 mm x 76.2 mm |
Cilinder inhoud | 883 cc |
Comp. verhouding | 8.9:1 |
Kleppen | 2 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | Injectie (ESPFI) |
Ontsteking | electrisch |
Vermogen | 53 pk / 39 kW bij 6.000 tpm |
Max. koppel | 70 Nm bij 3750 tpm |
Koppeling | meervoudige natte platen |
Versnellingsbak | 5 versnellingen |
Verhouding | 9.66 |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 12.5 liter |
Topsnelheid | 165 km/u |
ABS | nee |
Frame | stalen wiegframe |
Vering voor | niet instelbare 39 mm telescopische voorvork, veerweg 141 mm |
Vering achter | qua veervoorspanning instelbare stereodempers, veerweg 61 mm |
Remmen voor | 292 mm |
Remmen achter | 292 mm |
Voorband | 100/90-19 57H |
Achterband | 150/80B16 71H |
Wielbasis | 1520 mm |
Lengte | 2260 mm |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 693 mm |
Drooggewicht | 251 kg |
Leverbare kleuren | Vivid black, fire red pearl, Pacific blue pearl, pewter pearl |
Beschrijving | 883 cc Evolution® motorblok, rubber mounted; Zilverkleurige, powder-coated motor (inclusief cilinders en cilinderkoppen) met gepolijste covers; Laag stuur; Classiek solozadel; Chromen, korte dubbele uitlaat; Centraal geplaatste voetpedalen |
 |
Moto Mondial |
|
Zuidlangeweg 1
Oudemolen
Plan de route
|
 |
0653836218
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creƫren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creƫren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan.
In 1955, tijdens zijn eerste officiƫle uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van Belgiƫ en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen.
In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van