Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  SPORTSTER IRON XL 883 N - 2010

25878 Km
Black Denim
harley-davidson - sportster-iron-xl-883-n
harley-davidson - sportster-iron-xl-883-n
harley-davidson - sportster-iron-xl-883-n
harley-davidson - sportster-iron-xl-883-n
harley-davidson - sportster-iron-xl-883-n
harley-davidson - sportster-iron-xl-883-n
harley-davidson - sportster-iron-xl-883-n
harley-davidson - sportster-iron-xl-883-n
harley-davidson - sportster-iron-xl-883-n
harley-davidson - sportster-iron-xl-883-n
harley-davidson - sportster-iron-xl-883-n
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
TE KOOP
ZEER NETTE 
XL883N Sportster Iron
5HD4LE2C9AC423342
Eerste Toelating : 16-04-2010
Tellerstand : 25878 Km
Deze Motor is voorzien van :
* H-D Alarm
* Orginele H-D Tassen
* Detachable Rack H-D
* Onderhoudsboekje aanwezig
Voor meer info :
A3 Motoren 
Gebbelsweg 19
6035 EA
Ospel
06-30410460



 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
A3 Motoren
Een stukje historie: BMW in 1942 - In 1942 verplaatste BMW de productie van motorfietsen deels naar Eisenach, naar de Eisenacher Motoren Werke, die het al in 1928 had overgenomen. Hier werden in elk geval R 75 Wehrmachtsgespanne (18.440 stuks) en R 35’s geproduceerd. EMW produceerde ook deels de Zündapp KS 750 militaire zijspancombinaties. Eisenach kwam na de Tweede Wereldoorlog in de Sovjet-bezettingszone te liggen, waardoor de BMW auto- en motorfietsenproductie voortaan deels in de DDR plaats vond, maar nu onder de vlag van EMW. De BMW R 35 bleef in productie, en pas in 1950 werd het BMW logo vervangen door dat van EMW. Door de ervaringen opgedaan met de militaire zijspancombinaties kon EMW enkele prototypen ontwikkelen, waarvan tien productiemodellen werden gebouwd door AWO in Suhl. Na de oorlog kreeg West-Duitsland opnieuw beperkingen opgelegd. Waarschijnlijk was dat de oorzaak van de pogingen om zeer lichte motorfietsjes en scooters te gaan maken.
© 2000 - 2024 Motoroccasion