Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  SOFTAIL STANDARD FXST - 1989

Garantie: Ja
25718 Km
Zwart / turquoise
harley-davidson - softail-standard-fxst
harley-davidson - softail-standard-fxst
harley-davidson - softail-standard-fxst
harley-davidson - softail-standard-fxst
harley-davidson - softail-standard-fxst
harley-davidson - softail-standard-fxst
harley-davidson - softail-standard-fxst
harley-davidson - softail-standard-fxst
harley-davidson - softail-standard-fxst
harley-davidson - softail-standard-fxst
harley-davidson - softail-standard-fxst
harley-davidson - softail-standard-fxst
harley-davidson - softail-standard-fxst
harley-davidson - softail-standard-fxst
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Merk:                  Harley-Davidson
Type:                  FXST / Softail standard
Bouwjaar:           1989
KM stand:           25718 Km
Kleur:                  Custom Paint
Cilinder inhoud:  1340 cc
Btw marge:         Marge
Garantie:            3 Maanden
  • Welkom bij Joey’s Motor Ranch.

    Al onze motoren worden geleverd inclusief:

    3 of 6 maanden garantie
    Afleverbeurt
    Volle tank benzine
    Poetsbeurt
    Tenaamstelling

    Inruil is mogelijk ( alle merken motoren )
    ook doen wij inkoop van Harley-Davidson motoren of consignatie verkoop.
    neem contact met ons op voor de mogelijkheden.

    Wij zijn een RDW erkend bedrijf en kunnen de motor op lokatie op naam zetten.

    Typ fouten, prijs en specificatie wijzigingen voorbehouden

Opties en Accessoires:
Custom paint set.
Billet remklauwen.
CV carburateur.
Corbin snake skin zadel.
Mini knipperlichten.
Chrome and rubber forward controls.
Chrome switchhousing.
Chrome achterbrug.
Chrome onderpoten.
10″ apehanger.
Evo 1 motorblok.
Valbeugel.
Highway steps.
extra verstralers.
Wide glide front end.
Chrome achter poelie.
Chrome belt cover.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Joeys Motor Ranch
Een stukje historie: KAWASAKI in 1983 - In 1983 wordt de Z 750 geïntroduceerd, Kawasaki's eerste turbo-charged supersport motoren. De GPZ 900 R wordt ook losgelaten op de wereld in Monterey, California tijdens een persintroductie en een testrit sessie. De eerste Ninja-benaming wordt toegevoegd om de Amerikaanse markt te veroveren. De GPZ 900 wordt een erg populaire motorfiets. Logisch eigenlijk. Om in 1983 rond te scheuren met een max van 250 km/h is toch een niet geringe prestatie. Deze zestien-klepper vier cilinder verdient in veel gerenommeerde motorfietsbladen de benaming -motorfiets van het jaar-.
© 2000 - 2025 Motoroccasion