Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  SOFTAIL SLIM FLS - 2012

Garantie: Nee
8181 Mls
OLIVE GREEN
harley-davidson - softail-slim-fls
harley-davidson - softail-slim-fls
harley-davidson - softail-slim-fls
harley-davidson - softail-slim-fls
harley-davidson - softail-slim-fls
harley-davidson - softail-slim-fls
harley-davidson - softail-slim-fls
harley-davidson - softail-slim-fls
harley-davidson - softail-slim-fls
harley-davidson - softail-slim-fls
harley-davidson - softail-slim-fls
harley-davidson - softail-slim-fls
harley-davidson - softail-slim-fls
harley-davidson - softail-slim-fls
harley-davidson - softail-slim-fls
harley-davidson - softail-slim-fls
harley-davidson - softail-slim-fls
harley-davidson - softail-slim-fls
harley-davidson - softail-slim-fls
harley-davidson - softail-slim-fls
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Garantie: Aanvullende garantie in overleg mogelijk

Schade: schadevrij

Te koop: Harley Davidson softail slim uit 2012 met maar 8171 echte miles op de teller.

Deze prachtige slim is uitgevoerd in de meest gewilde kleur ''olive matt green' en verder voorzien van de volgende opties:

*smoke knipperlichten
*compleet zwarte voorvork
*complete motor zwarte blokdelenn
*l.e.d. daymaker koplamp
*zwarte hevels
*avon handvaten
*zwarte knipperlichten,
*zwarte hitteschilden
*zwarte vance and hines uitlaten
*stage1 software
*stage1 luchtfilter
*etc

Motor verkeerd in absolute topstaat zoals u van ons gewend bent.

U bent van harte welkom voor een proefrit.
Alle genoemde prijzen zijn inclusief nederlands kenteken, bpm, btw en afleverkosten.

Op onze website www.americanbikestore.nl kunt u van elke motorfiets minimaal 25 grote foto's bekijken.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
American Bike Store
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1958 - 1958 250 cc Aermacchi Chimera Dit nieuwe model werd geïntroduceerd in 1956. Alhowel er veel belangstelling werd getoond verkocht dit model niet goed, zowel in als buiten Italië. Daarop werd besloten dit model te strippen om er een meer bijzondere machine van te maken. Bianchi keerde terug naar de tekentafel met in zijn achterhoofd de duidelijke opdracht om zo min mogelijk verdere fabricagekosten te maken. Dit verklaart de enkele-buis achterbrug en de horizontale positie van het blok, beide toepassingen die voor de originele eerste uitvoering werden gebruikt. Op dat momemt, toen Italiaanse designers overmaat-zuigerstangen als een must zagen besloot Bianchi de Chimera een andere drijfstang te geven, de zgn. push-rod . Dit was in het belang van een vereenvoudigde onderhoudsintensiteit en maakte een OHC inrichting niet noodzakelijk. In de verdere ontwikkeling van een race-versie voor Aermacchi werd dit concept dan ook succesvol. De eerste introductie van de Chimera was een 175 cc machine maar eerder was achter de schermen ook al gewerkt aan een 250 cc versie waardoor beide modellen gezamenlijk op de wegen verschenen. Gedurende een lange tijd werd door Aermacchi hun sportpotentieel onderzocht. In 1957 werd een getuned 175 cc model, met 16 pk in plaats van de standaard 14 pk (beide bij 8.000 toeren), beschikbaar gemaakt voor gebruik in de Italiaanse GP s. Later werden de 250 cc modellen populair onder de racers. Het debuut van deze machine geschiedde tijdens de in 1960 gehouden Duitse GP met als coureur Alberto Pagani en was een zo groot succes tusse de creme de la creme dat men besloot deze macine in een beperkt aantal ook particulier aan te bieden.
© 2000 - 2024 Motoroccasion