Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  SOFTAIL CUSTOM FXSTC - 2010

Garantie: Ja
26231 Km
Zwart
harley-davidson - softail-custom-fxstc
harley-davidson - softail-custom-fxstc
harley-davidson - softail-custom-fxstc
harley-davidson - softail-custom-fxstc
harley-davidson - softail-custom-fxstc
harley-davidson - softail-custom-fxstc
harley-davidson - softail-custom-fxstc
harley-davidson - softail-custom-fxstc
harley-davidson - softail-custom-fxstc
harley-davidson - softail-custom-fxstc
harley-davidson - softail-custom-fxstc
harley-davidson - softail-custom-fxstc
harley-davidson - softail-custom-fxstc
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Merk:                  Harley-Davidson
Type:                  FXSTC / Softail Custom
Bouwjaar:           2010
KM stand:           26231 Km
Kleur:                  Vivid Black
Cilinder inhoud:  1584 cc
Btw marge:         Marge
Garantie:             3 Maanden
  • Welkom bij Joey’s Motor Ranch.

    Al onze motoren worden geleverd inclusief:

    3 of 6 maanden garantie
    Afleverbeurt
    Volle tank benzine
    Poetsbeurt
    Tenaamstelling

    Inruil is mogelijk ( alle merken motoren )
    ook doen wij inkoop van Harley-Davidson motoren of consignatie verkoop.
    neem contact met ons op voor de mogelijkheden.

    Wij zijn een RDW erkend bedrijf en kunnen de motor op lokatie op naam zetten.

    Typ fouten, prijs en specificatie wijzigingen voorbehouden

Opties en Accessoires:
Vance & Hines Longshots.
High flow luchtfilter.
Ape hanger.
Baggage rekje.
Extended forward controls.
Harley-Davidson badlander zadel.
2 nieuwe banden ( AVON cobra.)
200 achterband.
smoked knipperlichten.
Harley-Davidson Willy-G Derby cover.
 Harley-Davidson Willy-G cam cover.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Joeys Motor Ranch
Een stukje historie: HONDA in 1949 - Rond 1949 kwam Honda met het "D-type". Meneer Honda was betrokken bij elke stap in de ontwikkeling van de tweetakt in zowel het ontwerpen als het produceren van de D-type Dream. Dit was Honda's eerste echte motorfiets. Dit proces was wel iets anders voor het bedrijf dan simpel gezegd het monteren van motorblokjes in standaard fietsframes. Honda noemde de machine 'Dream' omdat hij er van het begin af aan al van droomde een eigen motorfiets te bouwen. Soichiro Honda was een ingenieur en altijd op zoek naar mogelijkheden om betere en beschaafdere machines te ontwerpen. Een stap verder kwam de 146cc, OHV, viertakt E-type Dream. Een voor die tijd krachtige machine met maar liefst vijf en een half pk met een top van tachtig kilometer per uur. Het had een stalen frame en zowel een achter- als een voorvering. Medio oktober 1951 was de produktie opgelopen naar honderddertig stuks per dag(!).
© 2000 - 2025 Motoroccasion