Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  SERVICECAR - 1959

Garantie: Nee
Onbekend
White
harley-davidson - servicecar
harley-davidson - servicecar
harley-davidson - servicecar
harley-davidson - servicecar
harley-davidson - servicecar
harley-davidson - servicecar
harley-davidson - servicecar
harley-davidson - servicecar
harley-davidson - servicecar
harley-davidson - servicecar
harley-davidson - servicecar
harley-davidson - servicecar
harley-davidson - servicecar
harley-davidson - servicecar
harley-davidson - servicecar
harley-davidson - servicecar
harley-davidson - servicecar
harley-davidson - servicecar
harley-davidson - servicecar
harley-davidson - servicecar
harley-davidson - servicecar
harley-davidson - servicecar
harley-davidson - servicecar
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Harley Davidson Servi-car

- Bouwjaar 1959
- Hydra glide voorvork
- Originele hd sirene op voorwiel
- Originele Delco remy claxon
- Originele HD handvaten
- Originele HD floorboards & brake pedal pad
- 750 cc
- 3 versnellingen + 1 achteruit
- Zwarte velgen gespaakt
- Zwarte voorvork
- Zweefzadel
- Stalen bak
- Originele servi car wielen

Servi car uit 1959. In het verleden geheel gerestaureerd en motorblok / bak gereviseerd. Hier en daar lichte patina aanwezig, maar het geheel verkeert in nette en goede staat. Een bod doen mag, maar alleen bij serieuze interesse, en daarbij behorend dus ook een serieus bod. De servi-car komt uit een prive collectie, en is geconserveerd weggezet. Moet weer opgestart worden.

Momenteel alleen per e-mail bereikbaar op: info@harliepleats.nl
Inruilen op deze servi car is niet mogelijk. Bezichtiging alleen op afspraak, en alleen bij serieuze interesse.





Deze motor is geschikt voor B rijbewijs. (Indien behaald voor 19 januari 2013)
Harliepleats
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Magdyno" betekent: Cilindrisch gevormde gelijkstroomdynamo die met een tandwieloverbrenging één geheel vormt met de magneetontsteking. Voor het eerst in de jaren dertig op Engelse motorfietsen als a js en Matchless toegepast. De magdyno was van een degelijker constructie dan de met een kettinkje aangedreven dynamo. Ofschoon de magdyno plaats maakte voor de kettingaangedreven dynamo, werd hij later weer gebruikt.
© 2000 - 2025 Motoroccasion