Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  LOW RIDER FXDL - 2015

Garantie: Nee
56297 Km
Zwart
harley-davidson - low-rider-fxdl
harley-davidson - low-rider-fxdl
harley-davidson - low-rider-fxdl
harley-davidson - low-rider-fxdl
harley-davidson - low-rider-fxdl
harley-davidson - low-rider-fxdl
harley-davidson - low-rider-fxdl
harley-davidson - low-rider-fxdl
harley-davidson - low-rider-fxdl
harley-davidson - low-rider-fxdl
harley-davidson - low-rider-fxdl
harley-davidson - low-rider-fxdl
harley-davidson - low-rider-fxdl
harley-davidson - low-rider-fxdl
harley-davidson - low-rider-fxdl
harley-davidson - low-rider-fxdl
harley-davidson - low-rider-fxdl
harley-davidson - low-rider-fxdl
harley-davidson - low-rider-fxdl
harley-davidson - low-rider-fxdl
harley-davidson - low-rider-fxdl
harley-davidson - low-rider-fxdl
harley-davidson - low-rider-fxdl
harley-davidson - low-rider-fxdl
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Bij deze bied ik mijn prive motor te koop aan. Deze mooi klaar gemaakte Stage 3 clubstyle dyna is behoorlijk onder handen genomen.

- S&S 110 kit
- S&S 583 cams en lifters
- Screamin Eagle 58 MM gasklephuis 
- 5,3 grams injectoren
- Feuling camplate en olie pomp
- S&S rocker arms
- Barnet extra plate clutch kit
- Hyperpro voor veren
- Progressive 14 " achter schokbrekers
- Tokico voorrem tangen + Brembo rempomp
- Memphis Shades kuip
- Afneembaren tassen
- Custom uitlaat

De 110 kit heb ik 4500 KM geleden gemonteerd. Deze motor heb ik nu 3 jaar gereden en het is tijd voor iets anders.
Dus voor wie een snelle en zeer rijk uitgeruste Dyna zoekt is deze wellicht iets voor je. 1HD1GNM15FC303426.
Alle upgrades zijn door mij zelf uitgevoerd. En de motor is uiteraard op onze testbank afgesteld.
 
  • Onze prijzen zijn gebaseerd op geen inruil!
    Inruil wel mogelijk.
  • Voor meer informatie even bellen naar:
    Van Vuuren Motoren 0184-642245 / 06-23594229
    Gijbelandsedijk 76 
    2974VE  Brandwijk


    Dins t/m Vrij open van 9-12 en van 13-17 uur
    Zaterdag geopend van 9-16 uur
     

  • Met garantie en afleveringsbeurt + 350,-

  • Ook voor het afstellen en tunen van uw Harley bent u bij ons aan het juiste adres.

    Van Stage 1 tot en met 4 kunnen we voor u verzorgen.

    Van het leveren en monteren van onderdelen tot het perfect afstellen van uw motor op onze testbank wij hebben alles onder 1 dak.

    Voor meer informatie kunt u kijken op onze website bij Harley tuning of bellen.
    Uiteraard bent u ook altijd welkom in de winkel voor een bak koffie en een uitleg over de opties





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Van Vuuren Motoren
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion