Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  LIMITED CVO FLHTKSE - 2022

Garantie: Nee
6364 Km
ZWART METALLIC
harley-davidson - limited-cvo-flhtkse
harley-davidson - limited-cvo-flhtkse
harley-davidson - limited-cvo-flhtkse
harley-davidson - limited-cvo-flhtkse
harley-davidson - limited-cvo-flhtkse
harley-davidson - limited-cvo-flhtkse
harley-davidson - limited-cvo-flhtkse
harley-davidson - limited-cvo-flhtkse
harley-davidson - limited-cvo-flhtkse
harley-davidson - limited-cvo-flhtkse
harley-davidson - limited-cvo-flhtkse
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld

Zeer mooie Harley-Davidson Ultra Limited
Bwj: 10-2022
Km stand: 6364 km
6 versnellingen
Motor: 114 ci (1868 cc) Milwaukee 8
In Belgie geleverde motor
Alles in het zwart uitgevoerd
Volledig originele motor
Prijs: 34.950,-
incl. service beurt
3 maanden garantie
  • Al 30 jaar HD Specialist!
  • Voor meer informatie:

    HD Service Venlo
    Telefoonnummer: 077-387 05 09
    Email: info@hdservice.nl
    www.hdservice.nl

Opties en Accessoires:
Cruise Control, Electrische starter, Kofferset, Topkoffer, Verwarmde handvaten, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
H.D. Service Venlo
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion