Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  HERITAGE SOFTAIL CLASSIC FLSTC - 2000

Bouwjaar:
2000
Kleur:
RATLOOK RUSTY B
Vermogen:
Teller:
43.477 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstc
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2000

MEXICAN SPECIAL.Zeer mooie custom mexican, met zorg opgebouwd.

* Twincam motorblok.
* Big-spoke wielen, radiaal gespaakt.
* Speciaal 21 '' custom voorspatbord.
* Lakdelen ,,Ratlook Rusty Brown Pearl'' uitgevoerd.
* Koplamp nacelle.
* Prachtig custom made Apehanger extra dik stuur.
* Alle bedrading, koppelingskabel, gaskabels intern in het stuur verwerkt.
* Switch housing/remreservoir etc alle chroom uitgevoerd.
* Hydraulische koppeling.
* Solo buddyseat.
* Speciaal custom made ,,mexican'' achterspatbord.
* Cross-over uitlaatsysteem met fish-tale endcaps.
* White wall banden.
* Open luchtfilterkit.
* Geheel verchroomde voorvork.
* Hydraulische koppeling.
* Diverse chromen covers.

Kilometerstand : 43.477 km.

(Al onze occasions worden door vakkundige monteurs technisch gecheckt en gecontroleerd op aanwezige schade of gebreken)

Garantie : 12 MND BOVAG.

Verkoopprijs is incl. inspectie en controle vloeistoffen etc.
Tegen meerprijs (318,--) kan de Harley-Davidson afleverd worden met een grote onderhoudsbeurt.

Verzekering : Allrisk verzekerd vanaf € 45,50 per maand.
( Ondervoorbehoud van postcodegebied, leefdtijd en schadevrije jaren.)

* INRUIL VAN ALLE MERKEN MOTOREN,AUTO'S,BOTEN,CARAVANS ETC MOGELIJK ! (ook met bijbetaling van onze kant)

* WIJ KOPEN OOK MOTOREN IN.(alle merken)

* VERKOOP IN OPDRACHT/BEMIDDELING OOK MOGELIJK.

U rijdt deze Harley-Davidson al vanaf 85,-- euro per maand.
Op basis van financial lease.
vraag naar de voorwaarden.

De motoren worden door onze speciaal opgeleide H-D monteurs
gereed gemaakt.

Wij geven u graag professioneel advies door meer dan 25 jaar ervaring in de Harley-Davidson branche. Graag tot ziens bij Motorcycle Point, de koffie staat klaar.

M-Point
Dopplerlaan 26
9207 HC Drachten
0512-760061
info@m-point.frl

*We hebben ons best gedaan om de informatie in deze advertentie zo goed mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Schrijf- en zetfouten zijn dan ook voorbehouden. Aan onze advertentie's kunnen geen rechten ontleend worden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
M-Point
Dopplerlaan 26
Drachten
Plan de route
0512-760061
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Suicide clutch" betekent: Voetkoppeling, met de linkervoet bediend, uitgevoerd op met name Amerikaanse motorfietsen als Indian, Harley-Davidson, Henderson, Ace en Exelcior. De term raakte in zwang toen in de jaren veertig handkoppeling wereldwijd de standaard werd voor moderne motorfietsen. Toen aan het einde van de jaren zestig in de VS een zelfbouwrage losbarstte, waarbij als basis werd uitgegaan van een zware Harley-Davidson of Indian, kozen veel chopper-bouwers en customizers voor handkoppeling en footshift. Een bepaalde subtrend, veroorzaakt door de film Easy Rider, was het handhaven van het voetkoppelingspedaal - teruggebracht tot een vaak onergonomisch pedaaltje dat achteroverliggend op de chopper nauwelijks nog met de voet te bedienen was. Zo wilde het nog wel eens gebeuren dat stilstaand met ingeschakelde versnelling en ingetrapt voetkoppelingspedaal door de trillingen van het stationair stampende motorblok het pedaal vanzelf terugklapte naar de gekoppelde positie. De motor kon zo zichzelf als een raket lanceren op het moment dat bijvoorbeeld bij een kruispunt werd gewacht op een aanstormende Greyhoundbus, waardoor motorfiets met berijder onder de voorbij walsende Greyhound belandde. Een dergelijk fataal incident wekte voor omstanders en zeker voor de chauffeur van de Greyhoundbus de indruk dat een motorrijder moedwillig een einde aan zijn leven had willen maken. De werkelijke oorzaak moge nu bekend zijn. zie Jockey shift.
© 2000 - 2025 Motoroccasion