Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  FAT BOY LO FLSTFB - 2010

Garantie: Ja
2222 Km
BLACK DENIM
harley-davidson - fat-boy-lo-flstfb
harley-davidson - fat-boy-lo-flstfb
harley-davidson - fat-boy-lo-flstfb
harley-davidson - fat-boy-lo-flstfb
harley-davidson - fat-boy-lo-flstfb
harley-davidson - fat-boy-lo-flstfb
harley-davidson - fat-boy-lo-flstfb
harley-davidson - fat-boy-lo-flstfb
harley-davidson - fat-boy-lo-flstfb
harley-davidson - fat-boy-lo-flstfb
harley-davidson - fat-boy-lo-flstfb
harley-davidson - fat-boy-lo-flstfb
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
SLECHTS 2222 KM !!!
Zeer mooie Fatboy met slechts 2222 km, moet nog ingereden worden.

Mooie accessoires, zie onderstaand :

* 1600 CC Twincam motorblok.
* 6 versnellingen.
* Fabrieksalarm.
* Breed dik stuur, bedrading intern.
* Koplamp nacelle.
* Zweefzadel.
* Afneembaar windscherm.
* Voorvork geheel zwart uitgevoerd.
* Speciale openluchtfilterkit.

Deze Harley-Davidson is rijklaar maar excl. garantie.

Extra garantie pakketten :

A pakket : Volle tank en 2 jaar garantie € 553,--.
B Pakket : Volle tank, grote beurt en 2 jaar garantie € 695,--.

Harley-Davidson Insurance : Allrisk verzekerd vanaf € 45,50 per maand.
( Ondervoorbehoud van postcodegebied, leefdtijd en schadevrije jaren.)

ALLE MERKEN INRUIL MOGELIJK !

U rijdt deze Harley al vanaf 85,-- euro per maand.
Op basis van financial lease.
vraag naar de voorwaarden.

H-D Point is een officieel erkend Harley-Davidson dealer.
Nieuwe en gebruikte Harley's worden door onze speciaal opgeleide H-D monteurs
klaar gemaakt.
voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen via telefoonnummer: 0512-760061




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
M-Point
Wist u dat: In de motortaal "Suicide clutch" betekent: Voetkoppeling, met de linkervoet bediend, uitgevoerd op met name Amerikaanse motorfietsen als Indian, Harley-Davidson, Henderson, Ace en Exelcior. De term raakte in zwang toen in de jaren veertig handkoppeling wereldwijd de standaard werd voor moderne motorfietsen. Toen aan het einde van de jaren zestig in de VS een zelfbouwrage losbarstte, waarbij als basis werd uitgegaan van een zware Harley-Davidson of Indian, kozen veel chopper-bouwers en customizers voor handkoppeling en footshift. Een bepaalde subtrend, veroorzaakt door de film Easy Rider, was het handhaven van het voetkoppelingspedaal - teruggebracht tot een vaak onergonomisch pedaaltje dat achteroverliggend op de chopper nauwelijks nog met de voet te bedienen was. Zo wilde het nog wel eens gebeuren dat stilstaand met ingeschakelde versnelling en ingetrapt voetkoppelingspedaal door de trillingen van het stationair stampende motorblok het pedaal vanzelf terugklapte naar de gekoppelde positie. De motor kon zo zichzelf als een raket lanceren op het moment dat bijvoorbeeld bij een kruispunt werd gewacht op een aanstormende Greyhoundbus, waardoor motorfiets met berijder onder de voorbij walsende Greyhound belandde. Een dergelijk fataal incident wekte voor omstanders en zeker voor de chauffeur van de Greyhoundbus de indruk dat een motorrijder moedwillig een einde aan zijn leven had willen maken. De werkelijke oorzaak moge nu bekend zijn. zie Jockey shift.
© 2000 - 2025 Motoroccasion