Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  FAT BOY FLSTFI - 2004

Prijs:
€ 8.950,- € 10.999,-
Bouwjaar:
2004
Kleur:
Zwart met chroom
Vermogen:
37 kW
Teller:
66.154 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
harley-davidson - fat-boy-flstfi
harley-davidson - fat-boy-flstfi
harley-davidson - fat-boy-flstfi
harley-davidson - fat-boy-flstfi
harley-davidson - fat-boy-flstfi
harley-davidson - fat-boy-flstfi
harley-davidson - fat-boy-flstfi
harley-davidson - fat-boy-flstfi
harley-davidson - fat-boy-flstfi
harley-davidson - fat-boy-flstfi
harley-davidson - fat-boy-flstfi
harley-davidson - fat-boy-flstfi
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Smetteloos Fatboy FLSTFI
In uitmuntend staat van onderhoud!
Nu voor deze speciale stuntprijs! 
Veel accessoires, onder andere:
Hydraulische koppeling!
H.D. Screamin' Eagle uitlaten.
Fabrieksalarm.
Extra mistlampen, en meer!
5hd Orig. EU model.
Dream Cycles.
HD specialist sinds 1981.
Gildenplein 12 Heemskerk (NH)
Meer info? Foto's?
Bel/app/mail voor info/afspraak!
Rob 0655857614

Opties en Accessoires:
Alarmsysteem, Alarmverlichting, dempers, andere en uitlaatsystemen, koplamp, andere




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Dream Cycles
Gildenplein 12
Heemskerk
Plan de route
0655857614
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept. Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs. De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952. De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen. Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion