Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  DEUCE FXSTD SOFTAIL - 2002

Bouwjaar:
2002
Kleur:
Grijs
Vermogen:
Teller:
13.900 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
harley-davidson - deuce-fxstd-softail
harley-davidson - deuce-fxstd-softail
harley-davidson - deuce-fxstd-softail
harley-davidson - deuce-fxstd-softail
harley-davidson - deuce-fxstd-softail
harley-davidson - deuce-fxstd-softail
harley-davidson - deuce-fxstd-softail
harley-davidson - deuce-fxstd-softail
harley-davidson - deuce-fxstd-softail
harley-davidson - deuce-fxstd-softail
harley-davidson - deuce-fxstd-softail
harley-davidson - deuce-fxstd-softail
harley-davidson - deuce-fxstd-softail
harley-davidson - deuce-fxstd-softail
harley-davidson - deuce-fxstd-softail
harley-davidson - deuce-fxstd-softail
harley-davidson - deuce-fxstd-softail
harley-davidson - deuce-fxstd-softail
harley-davidson - deuce-fxstd-softail
harley-davidson - deuce-fxstd-softail
harley-davidson - deuce-fxstd-softail
harley-davidson - deuce-fxstd-softail
harley-davidson - deuce-fxstd-softail
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Super nette en dikke harley davidson Softail deuce Custom chopper.

Bouwjaar 2002
km stand 14.000

De motor word afgeleverd met Nederlands kenteken.

De motor verkeerd in super nette staat.

Recent groot onderhoud gehad incl factuur van 2130euro.

Hij is super dik verbouwd met vele dure extra's zoals
Open belt systeem
Custom achterspatbord 
Custom zadel 
Custom wheels 
Breed Achterwiel !!
Custom verbreed Achterbrug
Ketting met tandwielen aandrijving
Custom forwardcontroles
Vance&hines uitlaten
Custom luchtfilter 
Custom remschijven
Spoiler
Full Black Out parts 
Custom paint set
Voorvork compleet gecoverd 
Sidemount kentekenhouder
T-bar met pullback
Led verlichting voor en achter

Prijs 13.750euro inruil en financiering mogelijk.

Voor meer informatie kunt u bellen of mailen.

 
  •  

    J&M Motorcycles is gespecialiseerd in de in- en verkoop van Harley-Davidson motoren. Met meer dan 40 motoren op voorraad is er genoeg te bekijken in onze showroom. Heeft u zin om eens langs te komen en rond te kijken, twijfel dan niet en rijd eens langs.

    Heeft u interesse in een van onze motoren neem dan contact op voor het maken van een afspraak. Bij ons is alle inruil mogelijk, bent u benieuwd naar wat wij voor u kunnen betekenen dan kunt u ons vrijblijvend contacteren. 

    Heeft u interesse in een van onze motoren maar heeft u het budget nog niet? Geen probleem, neem contact met ons op voor de financieringsmogelijkheden. 

    Openingstijden:
    Maandag      9:30 - 18:00
    Dinsdag        9:30 - 18:00
    Woensdag    9:30 - 18:00
    Donderdag   9:30 - 18:00
    Vrijdag          9:30 - 18:00
    Zaterdag      9:30 - 17:00

    Neem voor uw bezoek altijd even contact met ons op! Zo voorkom je een teleurstelling.


    Tel: +31620454790 (24/7 bereikbaar via whatsapp)
    Email: info@jmmotorcycles.nl
    Adres: Haspelweg 37, 5751JH Deurne


    Alle informatie is onder voorbehoud van druk-, zet-, prijs-, en programmeerfouten. Alle afbeeldingen zoals deze getoond worden zijn auteursrechtelijk beschermd en mogen niet worden gebruikt door derden.


Opties en Accessoires:
Black edition, Customuitlaten, handvaten, andere, knipperlichten, andere, koplamp, andere, Open luchtfilter, remmen, andere, Solo seat, Special Paint, Sportuitlaat, stuur, ander, velgen, andere, Voorvorkbeschermers, wielen, andere




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
J&M Motorcycles
Haspelweg 37
Deurne
Plan de route
0620454790
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept. Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs. De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952. De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen. Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion