Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  BREAKOUT - 2014

Bouwjaar:
2014
Kleur:
BLACK
Vermogen:
Teller:
9.383 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
harley-davidson - breakout
harley-davidson - breakout
harley-davidson - breakout
harley-davidson - breakout
harley-davidson - breakout
harley-davidson - breakout
harley-davidson - breakout
harley-davidson - breakout
harley-davidson - breakout
harley-davidson - breakout
harley-davidson - breakout
harley-davidson - breakout
harley-davidson - breakout
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2014

BREAKOUT SPECIAL JEKILL & HYDE 260MM ACHTERBAND.

* 1700 CC Twincam motorblok
* 6 versnellingen.
* Fabrieksalarm.
* ABS remsysteem.
* Electronisch regelbaar uitlaatsysteem Jekill & Hyde.
* Specialle 2 in 2 uitlaatbochten J&H.
* Forwardcontrols.
* Alucast 10-spokes custom wheels.
* 260 MM Breed achterwiel/band !!
* Breed 130 x 19'' voorwiel.
* Breed dik stuur met bedrading intern.
* Speciaal custom made achterspatbord.
* LED verlichting in achterspatbord geintergreerd.
* Custom made buddyseat.
* Aluminium gefreesde sidemount nummerplaathouder.

Zeer mooie bijna nieuwstaat !

Kilometerstand : 9.383 km.

Deze prachtige Breakout Special is in 2014 nieuw door ned Harley-Davidson dealer geleverd. Historie bekend.

Garantie : 12 MND Bovag.

Verzekering : Allrisk verzekerd vanaf € 45,50 per maand.
( Ondervoorbehoud van postcodegebied, leefdtijd en schadevrije jaren.)

* INRUIL VAN ALLE MERKEN MOTOREN EN AUTO'S INRUIL MOGELIJK ! (ook met bijbetaling van onze kant)

* WIJ KOPEN OOK MOTOREN IN.(alle merken)

* VERKOOP IN OPDRACHT/BEMIDDELING OOK MOGELIJK.

U rijdt deze Harley-Davidson al vanaf 85,-- euro per maand.
Op basis van financial lease.
vraag naar de voorwaarden.

De motoren worden door onze speciaal opgeleide H-D monteurs
gereed gemaakt.

Wij geven u graag professioneel advies door meer dan 25 jaar ervaring in de Harley-Davidson branche. Graag tot ziens bij Motorcycle Point, de koffie staat klaar.

M-Point
Dopplerlaan 26
9207 HC Drachten
0512-760061
info@m-point.frl

*We hebben ons best gedaan om de informatie in deze advertentie zo goed mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Schrijf- en zetfouten zijn dan ook voorbehouden. Aan onze advertentie's kunnen geen rechten ontleend worden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
M-Point
Dopplerlaan 26
Drachten
Plan de route
0512-760061
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
© 2000 - 2025 Motoroccasion