Nieuwsbrief:

ENERGICA  EVA RIBELLE - 2022

4450 Km
Tricolore
energica - eva-ribelle
energica - eva-ribelle
energica - eva-ribelle
energica - eva-ribelle
energica - eva-ribelle
energica - eva-ribelle
energica - eva-ribelle
energica - eva-ribelle
energica - eva-ribelle
energica - eva-ribelle
energica - eva-ribelle
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Energica Ribelle RS Tricolore

Onze Demo motoren gaan in de verkoop.
Deze prachtige Ribelle RS in de tricolore uitvoering, met gouden velgen, Ohlins vering voor en achter, key-less contactslot, handvatverwarming, en een set nieuwe Michelin Road6 GT banden. Deze motor heeft verlengde garantie op het accu pakket! 3jaar.
Nieuwprijs voor deze aangeklede uitvoering is €39.702,- inclusief btw en onvermijdelijke kosten.

(wanneer u de Ohlins optie niet wenst, kan de motor ook op de standaard vering worden afgeleverd voor €29.675,-)
Alle fiscale voordelen zijn van toepassing, MIA, KIA en VAMIL. (per 01-01-2023 zijn de mIA en de VAMIL weer terug ingevoerd)
Lage onderhoudskosten, lage gebruikskosten, geen wegenbelasting.

Wij hebben 2 van deze demos, de tweede met slechts 1850km, met alle carbon opties en stuurverhoger. Nieuw prijs van deze motor is €40.865,- Deze is in de aanbieding zoals hij nu klaar staat voor slechts €34.950,-, voor deze motor gelden dezelfde voorwaarden, ook hier kan eventueel de Ohlins vering vervangen worden voor de standaard(de prijs is dan €31650,).


Kom langs voor een proefrit!
  • Kom langs voor een proefrit!!
  • Koffie staat klaar!! 

Opties en Accessoires:
ABS, Handvat verwarming, Kofferset, Special Paint, Stalen / RVS leidingen, vering, andere / luchtvering, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
BikeXperience
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1883 - Siegfried Bettmann komt op zijn 20e in 1883 vanuit Nuremberg, Duitsland over naar Coventry in Engeland. Nadat hij een korte tijd werkzaam is geweest bij Kelly en Co. als beschrijvingsdekundige buitenlandse talen. Na zes maanden neemt hij een baan aan bij de White Sewing Machine Co. als vertalend correspondent. Een aantal maanden werkt hij ook als verkoper in Noord Europa. In 1884 start hij S. Bettmann & Co. Import Export Agency in Londen. Hij verkoopt fietsen die gemaakt worden door Wm. Andrews maar met zijn eigen naam erop. Ze importeren ook Duite naaimachines en hebben een handelsonderneming voor andere Duitse fabrikanten. De naam Triumph vervangt die van Bettmann. Bettmann vindt het een makkelijke naam die in veel landen wordt begrepen. Hij noemt het bedrijf nu "The Triumph Cycle Company'. Deze verandert weer in 1887 in New Triumph Ltd. en daarna naar Triumph Cycle Co. Ltd. Shares. Dit werd mede door Dunlop Tyre Company ondersteunt met een bedrag van 45000 pond, een astronomisch bedrag voor die tijd. De Duitse mecanicien Mauritz Johann Schulte, ook afkomstig uit Nuremberg, wordt de juniorpartner van Bettmann. Hij is de man die Bettmann ervan weet te overtuigen dat het beter is om eigen producten te maken dan die van anderen te verkopen. Een kleine fabriek in Much Park Street in Coventry heeft capaciteit om voor Triumph de fietsen te produceren. Coventry is Engelands belangrijkste fietsen-handelsstad. De opstartkosten van 650 pond komen grotendeels van Bettmann's ouders (500 pond) en Schulte's kennissen. Later wordt Dunlop een belangrijke investeerder in het bedrijf. In 1889 verhuisd het bedrijf naar Mch Park Street, Coventry. Hildebrand & Wolfmuller, een motorfabrikant, heeft Schultes belangstelling. Hij wil deze in licentie gaan vervaardigen en importeert er één om te testen en rijdt ermee om het Coventry stadion. In 1898 gaat ook Bettmann in de onderhandeling. Ditmaal met Beeston Humber Motorcycles and Tricycles. Men komt echter niet tot een overeenstemming.
© 2000 - 2025 Motoroccasion