Nieuwsbrief:

DUCATI  SUPERSPORT - 2017

Garantie: Ja
3946 Km
Rood
ducati - supersport
ducati - supersport
ducati - supersport
ducati - supersport
ducati - supersport
ducati - supersport
ducati - supersport
ducati - supersport
ducati - supersport
ducati - supersport
ducati - supersport
ducati - supersport
ducati - supersport
ducati - supersport
ducati - supersport
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Ducati Supersport,

2017,

met weinig km's; 3946!!

motor is geheel origineel,

incl. beurt; olie, oliefilter, snaren zijn vervangen (ivm om de 2 jaar gebeuren), banden zijn matige plakkers, voor aflevering kunnen er andere banden gemonteerd worden.

Motor staat in verkoop voor klant. 

Geen afleveringskosten!!

ZONDER AANBETALING IS RESERVEREN NIET MOGELIJK, OP BIEDINGEN / VRAGEN:WAT IS DE UITERSTE PRIJS, WORDT NIET OP GEREAGEERD!!



 





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Ron van der Plaats Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
© 2000 - 2024 Motoroccasion