Nieuwsbrief:

DUCATI  STREETFIGHTER 1098 - 2009

Bouwjaar:
2009
Kleur:
ROOD
Vermogen:
109 kW
Teller:
22.941 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
ducati - streetfighter-1098
ducati - streetfighter-1098
ducati - streetfighter-1098
ducati - streetfighter-1098
ducati - streetfighter-1098
ducati - streetfighter-1098
ducati - streetfighter-1098
ducati - streetfighter-1098
ducati - streetfighter-1098
ducati - streetfighter-1098
ducati - streetfighter-1098
ducati - streetfighter-1098
ducati - streetfighter-1098
ducati - streetfighter-1098
ducati - streetfighter-1098
ducati - streetfighter-1098
ducati - streetfighter-1098
ducati - streetfighter-1098
ducati - streetfighter-1098
ducati - streetfighter-1098
ducati - streetfighter-1098
ducati - streetfighter-1098
ducati - streetfighter-1098
ducati - streetfighter-1098
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
DIPI-moto Gilze (gelegen aan de A58 Breda) Tilburg biedt aan:

Ducati Streetfighter 1098 van 2009 met 22.941km. 

Heel compleet en uniek uitgevoerd in Corse kleuren. NIEUWstaat.

Voorzien van:
- Termignoni carbon sportuitlaten
- Korte kentekenplaat houder
- Rode wheelstripes
- Ducati Performance open koppeling cover
- Ducati Performance duozit cover
- Ducati Performance zadel
- Ducati Corse trim
- Zwarte instelbare sportspiegels
- Instelbare Streetfighter rem en koppeling hendel
- Dubbele sleutels
- Ducati onderhoud historie
- Passagiers zadel en voetsteunen aanwezig

Nieuwstaat motorfiets in smetteloze conditie. Staat op nieuwe Pirelli Diablo Rosso banden. 24.000km Desmo beurt is reeds uitgevoerd.

Gespreide betaling prive of zakelijk wordt mogelijk gemaakt door Motordreams.

Neem geheel vrijblijvend contact met ons op voor nadere inlichtingen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
DIPI-moto
Phantom 1
Gilze
Plan de route
0161-744040
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creƫren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creƫren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiƫle uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van Belgiƫ en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2025 Motoroccasion