Nieuwsbrief:

DUCATI  ST 3 - 2004

Garantie: Ja
56982 Km
Grijs
ducati - st-3
ducati - st-3
ducati - st-3
ducati - st-3
ducati - st-3
ducati - st-3
ducati - st-3
ducati - st-3
ducati - st-3
ducati - st-3
ducati - st-3
ducati - st-3
ducati - st-3
ducati - st-3
ducati - st-3
ducati - st-3
ducati - st-3
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Ducati ST3.
De motorfiets verkeert in nette staat en heeft slechts 57000 km gereden.
Voorzien van zij koffers

Wilt u extra accessoires bij de motorfiets aanschaffen dan is dit bij ons ook mogelijk.
Informeer eens naar de mogelijkheden.

Kom gerust bij ons langs voor een bezichtiging en proefrit
U kunt ons ook via WhatsApp bereiken op 0638551775

Blijf op de hoogte van nieuwe motoren en volg ons op facebook
https://www.facebook.com/profile.php?id=61552745355844&locale=nl_NL

….WIJ RUILEN GRAAG MOTOREN IN….

Prijs: €2650,-
Prijs incl. afleverbeurt en 12 maanden garantie €3000,-

UW HUIDIGE MOTORFIETS INRUILEN:
Inruil van uw huidige motorfiets is in veel gevallen ook mogelijk, als u ons de volgende gegevens stuurt, doen wij u graag een voorstel.
- Omschrijving van de technische en optische staat.
- Foto’s
- Richtprijs

WILT U EEN MOTORFIETS KOMEN BEKIJKEN:
Neem gerust even contact met ons op, dit kan per e-mail of telefonisch.
Wij zorgen ervoor dat deze voor u klaar staat.

FINANCIEREN:
Dit kunt u heel snel en gemakkelijk “voorafgaand aan uw bezoek” thuis regelen.
https://vanheerdtmotoren.nl/financiering/

OPENINGSTIJDEN:
Dinsdag t/m Vrijdag       9-18u
Zaterdag                           10-17u

van Heerdt Motoren
Oosterengweg 8a
1221 JV Hilversum
035-683 57 53
info@vanheerdtmotoren.nl
www.vanheerdtmotoren.nl
  
 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Van Heerdt Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2024 Motoroccasion