Nieuwsbrief:

DUCATI  SCRAMBLER STREET CLASSIC - 2015

Bouwjaar:
2015
Kleur:
Geel
Vermogen:
54 kW
Teller:
34.054 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
ducati - scrambler-street-classic
ducati - scrambler-street-classic
ducati - scrambler-street-classic
ducati - scrambler-street-classic
ducati - scrambler-street-classic
ducati - scrambler-street-classic
ducati - scrambler-street-classic
ducati - scrambler-street-classic
ducati - scrambler-street-classic
ducati - scrambler-street-classic
ducati - scrambler-street-classic
ducati - scrambler-street-classic
ducati - scrambler-street-classic
ducati - scrambler-street-classic
ducati - scrambler-street-classic
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Zeer stoere Ducati Scrambler in de Classic uitvoering dus onder andere met de spaakwielen.

Deze nieuw in Nederland geleverde motorfiets is echt van liefhebber geweest

Motor is voorzien van veel extra ook zitten er wat losse onderdelen bij.

Net door ons voorzien van een kleine beurt en een nieuwe voorband ook de accu zit er net nieuw in.

Verder voorzien van een set Termignoni uitlaten, zijtassen in een waterdichte en gewone leren uitvoering.

Ook de vering is aangepast verder voorzien van een bagagerek, andere spiegels en hevels en een gear indicator. Er zit nog extra een los windscherm en extra zadel bij.

Motor staat klaar voor een proefrit en of bezichtiging.

Ook inruil en financiering is mogelijk.

De lekkere koffie staat klaar.

 
  • Koeman motoren het adres voor onderhoud van uw motorfiets.
    Maar ook voor verkoop van motorfietsen nieuw en gebruikt kunt uw bij ons terecht.
    Ook voor banden en onderdelen en een goed advies bent uw hier op het juiste adres.

  • Bezoek ons site voor meer motorfietsen of informatie www.koeman-motoren.nl

  • Motorfiets staat klaar voor een proefrit en/of bezichtiging

Opties en Accessoires:
ABS, Bagagerek, comford zadel, garantie, gear indicator, hendels, andere, instructieboek, Om te bouwen naar 35kw, onderhoudsboekjes, Optioneel: 6 maanden extra garantie voor 250 euro bij deze motor, origineel sleutel set, vering, andere / luchtvering, Windscherm, Zadeltasbeugels, Zadeltassen, zijkofferrek




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Koeman Motoren
Handelsweg 15
Huizen
Plan de route
035-5254276
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion