Nieuwsbrief:

DUCATI  MULTISTRADA V4 RALLY - 2023

Garantie: Ja
28417 Km
ROSSO
ducati - multistrada-v4-rally
ducati - multistrada-v4-rally
ducati - multistrada-v4-rally
ducati - multistrada-v4-rally
ducati - multistrada-v4-rally
ducati - multistrada-v4-rally
ducati - multistrada-v4-rally
ducati - multistrada-v4-rally
ducati - multistrada-v4-rally
ducati - multistrada-v4-rally
ducati - multistrada-v4-rally
ducati - multistrada-v4-rally
ducati - multistrada-v4-rally
ducati - multistrada-v4-rally
ducati - multistrada-v4-rally
ducati - multistrada-v4-rally
ducati - multistrada-v4-rally
ducati - multistrada-v4-rally
ducati - multistrada-v4-rally
ducati - multistrada-v4-rally
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
.

Ducati Multistrada V4 Rally - 2023 -
Dealeronderhouden - Nieuwstaat

Te koop aangeboden: een indrukwekkend
uitgeruste Ducati Multistrada V4 Rally
uit 2023, in absolute topconditie.
Deze motor is ontworpen voor de
veeleisende motorrijder die comfort,
prestaties en avontuur zoekt - en dat
alles met Italiaanse flair.

Belangrijkste kenmerken:

- Bouwjaar: 2023
- Kilometerstand: 28.417 km
- Nieuwstaat - geen schade en
geen gebreken
- Motorblok: 1.158 cc V4 - krachtig,
soepel en geschikt voor lange
afstanden


Uitrusting en technologie:

- Semi-actieve Skyhook vering
(automatisch aanpasbaar)
- Adaptive Cruise Control (ACC) &
Blind Spot Detection (BSD)
- Cornering ABS, bochtenverlichting
- Rijmodi, quickshifter (up/down),
hill hold control
- TFT-scherm met uitgebreide
connectiviteit
- Groot brandstoftankvolume (30L) -
ideaal voor toertochten en reizen


Deze Multistrada is de ultieme allroad
voor wie kilometers wil maken in
comfort én met controle. Zowel op
asfalt als off-road staat deze V4
Rally zijn mannetje, met geavanceerde
rijhulptechnologieën die elke rit
aangenamer en veiliger maken.

De motor is uitsluitend bereden op de
openbare weg, nooit offroad of
circuit. Dat vertaald zich in de
perfecte staat van deze Ducati.


Indien gewenst zijn aanvullende foto's
of een videobel-afspraak mogelijk.

Bezichtiging op afspraak.

.

= Bedrijfsinformatie =

Je vindt bij Motodrome motorfietsen in topconditie.
Kwaliteit is bij Motodrome de standaard! Koop je hier je
motor, dan krijg je standaard 6 MAANDEN GARANTIE!
Liever 12 maanden garantie? Vraag naar de voorwaarden.
Aflevering door heel Nederland. Vraag naar de
voorwaarden.

In de werkplaats van Motodrome ben je op de juiste plek
voor het onderhoud aan je motor. Met respect en aandacht
voor detail wordt er aan jouw motor gewerkt. Door
duidelijke communicatie voorkomen we verassingen achteraf.

Ben je op zoek naar goed advies bij het kopen van
motorkleding? Met ruim 20 jaar ervaring word je bij
Motodrome uitstekend geholpen. Op de bovenverdieping vind
je voornamelijk REV'IT! motorkleding en Shark motorhelmen.
Met passie voor motorkleding gaan we samen op zoek naar de
juiste outfit.

Inruil van je motor, auto of boot is mogelijk.

Tot ziens bij Motodrome!

Motodrome
Hannelswei 1
9251 MR Burgum

Tel: 0511 48 20 84
App: 0651 27 45 80
E-mail: info@motodrome.nl


We hebben alle moeite genomen om de informatie zo accuraat
en actueel mogelijk weer te geven. Maar fouten maken is
menselijk, vertrouw daarom niet alleen op deze
informatie. Controleer bij aankoop de zaken die je
beslissing zouden kunnen beïnvloeden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motodrome
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
© 2000 - 2025 Motoroccasion