Nieuwsbrief:

DUCATI  MULTISTRADA 1200 - 2010

Bouwjaar:
2010
Kleur:
ROOD
Vermogen:
109 kW
Teller:
64.707 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
ducati - multistrada-1200
ducati - multistrada-1200
ducati - multistrada-1200
ducati - multistrada-1200
ducati - multistrada-1200
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Garantie: Anders

De Ducati Multistrada 1200 is een adventure-touring motorfiets met een sportieve twist, aangedreven door een 1198cc vloeistofgekoelde 2 cilinder motor. De Multistrada 1200 is ontworpen om een breed scala aan rijomstandigheden aan te kunnen, van sportief rijden tot langeafstandstoertochten.

Deze motorfiets is voorzien van een termignoni einddemper en zijkofferset.

Wordt geleverd inclusief benodigd onderhoud en garantie.

= Bedrijfsinformatie =

Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld, helaas kunnen er geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van accessoires, opties, druk -en zetfouten.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Ducati Zaltbommel
Schimminck 6
Zaltbommel
Plan de route
0418-513521
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Klemmer" betekent: Door onvoldoende koeling en/of niet optimale smering, kan de temperatuur van cilinder en zuiger zodanig stijgen, dat de zuiger meer wil uitzetten dan de cilinder toelaat. De oliefilm tussen zuiger en cilinderwand wordt dan op de heetste plaatsen weggedrukt, of verbrandt, waardoor direct contact tussen zuiger en cilinderwand ontstaat. Op dat moment wrijft de zuiger een dun laagje aluminium op de stalen cilinderwand. Dit is het eigenlijke klemmen, wat tijdens het rijden wordt gevoeld als het inhouden van de motor. Na afkoeling en het lostrappen van het blok kan de motorrit doorgaans weer worden hervat. Zij het dat demontage en opschuren van zuigerrok en cilinderwand noodzakelijk is om herhaling van dit onprettige verschijnsel te voorkomen. Het opgesmeerde zuigermateriaal moet met fijn schuurpapier van de cilinderwand worden verwijderd. Eveneens dienen de vreetplekken op de zuiger met schuurlinnen te worden bewerkt. In de regel zal vervanging van de zuigerveren ook noodzakelijk zijn. Een klemmer doet zich meestal voor bij een storing in het smeersysteem o f wanneer te lang op topsnelheid wordt gereden onder zware omstandigheden als warm weer of bergachtige trajecten.
© 2000 - 2025 Motoroccasion