Nieuwsbrief:
<< Terug naar lijst< Vorige | Volgende >

DUCATI  MONSTER SP - 2024

Bouwjaar:
2024
Kleur:
SP LIVERY
Vermogen:
Teller:
5.970 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
ducati - monster-sp
ducati - monster-sp
ducati - monster-sp
ducati - monster-sp
ducati - monster-sp
ducati - monster-sp
ducati - monster-sp
ducati - monster-sp
ducati - monster-sp
ducati - monster-sp
ducati - monster-sp
ducati - monster-sp
ducati - monster-sp
ducati - monster-sp
ducati - monster-sp
ducati - monster-sp
ducati - monster-sp
ducati - monster-sp
ducati - monster-sp
ducati - monster-sp
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2024

Deze van 1e eigenaar afkomstige Monster SP verkeert in absolute nieuwstaat en is voorzien van ABS, DTC, Rijmodi, Ohlins voor en achtervering, Quickshifter up / down, Stuurdemper, Flyscreen, Seatcover, Evotech Performance korte kentekenplaathouder en Termignoni uitlaatdempers.


Een proefrit maken is bij intentie tot koop mogelijk en uiteraard bij droog weer en wegdek.
Het eigen risico tijdens de proefrit is € 1.000,-

Motoren met een verkoopprijs onder de € 3.000,- worden verkocht inclusief 1 maand blok garantie.

Goede inruil en service is van vele merken mogelijk!
Uitgebreide werkplaats met eigen testbank voor verschillende afstellingen en tuning.

Grote kledingafdeling met zeer veel keus.

Verschillende betalingsmogelijkheden, o.a. in termijnen.
Vraag naar de voorwaarden. Toetsing en registratie BKR Tiel.

VERKOOPPRIJS IS INCLUSIEF ALLE RIJKLAARMAAK KOSTEN!
Opties en Accessoires:
Fabrieksgarantie




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motoport Assen / Ducati Assen
Industrieweg 11
Assen
Plan de route
0592-205 007
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2025 Motoroccasion