Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Hele mooie Duacti MONSTER 696
- Korte kentekenplaathouder
- Stalen remleidingen
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | L twin cylinder |
Boring x slag | 88|57.2 |
Cilinder inhoud | 696 |
Comp. verhouding | 10.6:1 |
Kleppen | 2 kleppen per cylinder Desmodromic |
Brandstof toevoer | electronische inspuiting |
Ontsteking | |
Vermogen | 80|59|7750 |
Max. koppel | 69|7750 |
Koppeling | meervoudige natte plaat |
Versnellingsbak | 6 versnellingsbak |
Verhouding | 32/13 |
Overbrenging | ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 15 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Tubular stalen trellis frame |
Vering voor | Showa 43 mm upside-down vork |
Vering achter | Sachs verstelbare monoshock |
Remmen voor | 320 mm zwevende schijven |
Remmen achter | 245 mm |
Voorband | 120/60/17 |
Achterband | 160/60/17 |
Wielbasis | 1452 |
Lengte | 2100 |
Breedte | |
Hoogte | 1129 |
Zithoogte | 770 |
Drooggewicht | 163 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | De nieuwe Ducati Monster 696 betekend de volgende generatie in wat ducati noemt "the final word in urban excitement". De Monster 696 oogt als pure fun en gaat prestaties absoluut
|
 | Bathmen , Overijssel |
 | 06-38357616 |
Wist u dat: In de motortaal "Bitza" betekent: Zelfbouwmotorfiets. Onder motorfietsliefhebbers zijn altijd enkelen te vinden die jarenlang bezig zijn met het realiseren van een droom: het zelf construeren van een motorfiets, waarbij veel onderdelen zelf worden vervaardigd. Vaak begint een dergelijke zelfopgelegde missie bij bestaande motorfietsen. De bitzabouwer is meestal een technisch of werktuigbouwkundig onderlegd persoon, die veel begrijpt van technische constructies en krachtoverbrenging. Vaak wordt een bitza opgetrokken rond een bestaand motorblok, waaromheen een frame wordt gekozen o f zelf vervaardigd. De huisvlijt kan zich
in talloze details en accessoires verliezen: van zelfgeklopte benzinetanks tot gegoten polyester spatborden. Een hoogst enkele keer wordt ook het motorblok in eigen beheer vervaardigd. De vormgeving, stroomlijn en ergonomische proporties komen er bij bitza’s in de regel bekaaid vanaf. Soms is sprake van een monstrum op twee wielen, waarop de zelfbouwer niettemin met zichtbare trots rondrijdt. In de ogen van de meerderheid der motorliefhebbers zijn bitza-bouwers zonderlingen die een tot obsessie verworden ideaal hebben willen realiseren of eigenwijze amateurconstructeurs die het beter denken te
weten dan merkenfabrikanten die al decennia lang bezig zijn met het maken van motorfietsen. Niettemin vormen bitza’s een vrolijke noot in de marge van het massale motorrijders- consumptisme. Bewondering wordt ook bij minder esthetisch ogende zelfbouwcreaties afgedwongen, vooral wanneer blijkt dat geld, tijd noch moeite zijn gespaard om enerzijds opnieuw het wiel uit te vinden en anderzijds op zich onverenigbare componenten tot één geheel te integreren.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken