Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Ducati Monster 1100 EVO ( ABS )
Bouwjaar 2011
27279 km
Zéér nette 1100 EVO. Oa voorzien van Zard carbon uitlaatdempers, ABS en instelbare Traction Control.
Voorzien van:
- Onderhoudsbeurt.
- Nieuwe startmotor
- Nieuwe voor- en achterband
- Kettingset
Inclusief 3 maanden garantie.
(6, 12 of 24 maanden mogelijk, voorwaarden op onze website)
---------------------------------------------------------
Voorzien van:
- Korte kentekenplaathouder
- Zard carbon uitlaatdempers
- Barracuda spiegels
- ABS
- Traction Control
---------------------------------------------------------
- Financiering mogelijk.
- Inruil van nette goed onderhouden motoren is mogelijk tegen handelsprijzen.
Ook voor onderhoud, reparatie en bandenservice kunt u bij ons terecht.
Wij werken op afspraak en hanteren geen vaste openingstijden. Voor het maken van een afspraak kunt u telefonisch of middels Whatsapp contact met ons opnemen.
Zie onze website www.motomondial.nl voor meer foto's in hoge resolutie
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
![](/media/images/motorjaarboek/2011/Ducati/m11ooevo.jpg) |
Motor | L-Twin cylinder, 2 valve per cylinder Desmodromic, air cooled |
Boring x slag | 98|71.5 |
Cilinder inhoud | 1078 |
Comp. verhouding | 10.7 : 1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Siemens electronic fuel injection, 45mm throttle body |
Ontsteking | |
Vermogen | 95|69.8|7500 |
Max. koppel | |6000 |
Koppeling | Droge meerplaten koppeling met hydraulic control |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | 37/15 |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 15 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Tubular steel Trellis frame |
Vering voor | Showa 43mm fully adjustable upside-down forks |
Vering achter | Progressive with preload and rebound Sachs adjustable monoshock |
Remmen voor | 2 x 320mm discs, 4-piston radial caliper |
Remmen achter | 245mm disc, 2-piston caliper |
Voorband | Pirelli Diablo Rosso 120/70 17” |
Achterband | Pirelli Diablo Rosso 180/55 17” |
Wielbasis | 1450 |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 810 |
Drooggewicht | 169 |
Leverbare kleuren | Red (red / silver) - Silver (red / silver) - Black (matt black / silver) |
Beschrijving | |
![](/icon-location.png) | Oudemolen, Noord-Brabant |
![](/icon-tel.png) | 0653836218 |
Wist u dat: In de motortaal "Dream" betekent: Naam die het Japanse Honda, ’s werelds grootste producent van motorfietsen, decennia lang gebruikte voor verschillende van haar modellen. Honda’s eerste echte motorfiets, Model D, een 980cc eencilinder tweetakt, werd in 1949 uitgebracht. Om dit te vieren werd een feestje voor de circa twintig medewerkers van het kleine motorfabriekje georganiseerd. Iemand moet toen hebben gezegd dat ‘een droom werkelijkheid was
geworden’. De grondlegger van het bedrijf, Soichiro Honda, kwam dit ter ore, waarna de eerste Honda Dream een feit werd.
In 1951 werd de eerste Honda met een viertakt motorfiets geintroduceerd, de 146cc metende eencilinder Dream-E, in het
midden van de jaren vijftig gevolgd door de 250CC Dream SA en de 350CC Dream SB . Motorfietsen met een plaatstalen geperst
frame en een rubberen zweefzadel, waarbij goed was gekeken naar de modellen van het Duitse NSU . In 1957 bracht Honda de
eerste twin op de Japanse markt (de C70 met 250CC motor). In de jaren zestig zou Honda met (aanvankelijk) lichte twin
Dreams de Europese en Amerikaanse markt openbreken.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken