Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Grote beurt / Desmo beurt gehad bij 25000 km
Zard uitlaten met e keur en db killers
Diverse Carbon delen
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | L-Twin cylinder, 2 valve per cylinder Desmodromic, air cooled |
Boring x slag | 98|71.5 |
Cilinder inhoud | 1078 |
Comp. verhouding | 11.3:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | 95|69.9|7500 |
Max. koppel | |5750 |
Koppeling | Droge meerplatenkoppeling, hydraulisch bediend |
Versnellingsbak | 6 versnellingsbak |
Verhouding | 37/15 |
Overbrenging | ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 11.5 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Tubular steel Trellis frame |
Vering voor | Marzocchi 50mm fully adjustable usd forks with DLC |
Vering achter | Progressive linkage with fully adjustable Öhlins monoshock. Aluminium single-sided swingarm |
Remmen voor | 2 x 305mm semi-floating discs, radially mounted Brembo Monobloc callipers 4-piston, 2-pad |
Remmen achter | 245mm disc, 2-piston calliper |
Voorband | |
Achterband | |
Wielbasis | |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 875 |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | Corse white, Corse red |
Beschrijving | |
U kunt bij ons terecht voor:
In- en verkoop van nieuwe en gebruikte motoren.
Verkoopbemiddeling
Verhuur van motoren.
Onderhoud en reparatie motoren, quad's, scooters en
bromfietsen.
Schade herstel en afhandeling.
Onderdelen en slijtagedelen.
Olie van Castrol Motul en Motorex.
Banden voor scherpe prijzen.
Uitlaten van Taylormade Scorpion Leovince Bos Laser Takkoni Hurric tegen scherpe prijzen.
Gearindicators en Speedoheelers incl montage van GIPRO.
Benzine tanken coaten van binnen als ze doorgeroest zijn.
Schoonmaken en poetsen van uw motor.
 | Nieuwleusen, Overijssel |
 | 06-22601182 |
Wist u dat: In de motortaal "Evolution" betekent: Letterlijk evolutie. Gewichtige fabrieksbenaming voor het in 1983 uitgebrachte 1340CC motorblok van HarleyDavidson. De naam geeft aan dat dit motorblok het voorlopige einde van een ontwikkeling is, en wel van de v-twin kopklepmotor, waarvan de in 1936 geïntroduceerde *Knucklehead de eerste was. Daarna volgden de Panhead, van 1948-1967, en de Shovelhead, van 1968-1983. Harley-Davidson riep voor de ontwikkeling van het motorblok de hulp in van het Duitse Porsche-researchcentrum. Als opvolger van de Shovelhead is de Evolution een sneller, maar vooral een betrouwbaarder en onderhoudsvrijer motorblok. Dit verbeterde motorblok heeft in belangrijke mate aan het huidige succes van het Amerikaanse merk bijgedragen omdat een nieuwe groep kopers werd aangesproken naast de pur sang Harley-fanaten. Het Evolution motorblok kreeg al snel de bijnaam Blockhead, vanwege de hoekige vorm van cilinders en kleppendeksels. Inmiddels is de meest gehanteerde bijnaam echter Evo, waarmee alle Harleys
met het Evolution-blok worden aangeduid
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken