Nieuwsbrief:

DUCATI  DESERTX - 2023

Garantie: Ja
1679 Km
Wit-blauw
ducati - desertx
ducati - desertx
ducati - desertx
ducati - desertx
ducati - desertx
ducati - desertx
ducati - desertx
ducati - desertx
ducati - desertx
ducati - desertx
ducati - desertx
ducati - desertx
ducati - desertx
ducati - desertx
ducati - desertx
ducati - desertx
ducati - desertx
ducati - desertx
ducati - desertx
ducati - desertx
ducati - desertx
ducati - desertx
ducati - desertx
ducati - desertx
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
On-ge-lo-fe-lijk !!!   : De meest unieke Ducati Desert X van Europa !!!!! Prachtige one of a kind Desert X met uiterst interessante kilometerstand . Deze Ducati is uitgerust met 
het Offroad Pack, cruise control, 2e benzinetank, ABS, Rijmodi + , handvatverwarming, Bluetooth module, middenbok, korte kentekenplaathouder, navigatiesteun, Wunderlich comfortzadel, draadloze laadmodule, Lithium accu, USB aansluiting, boordcomputer, LED verlichting , comfort handkappen en een Akrapovic uitlaat. Deze Ducati is iets verlaagd. 
De BTW is verrekenbaar ! Merkgarantie tot 16-11-2027.


Als het bezit van een exclusieve motorfiets pijn deed, zat u de hele dag aan de morfine !!!
 
  • Inruil mogelijk.


    Stella Motoren
    Hommel 9
    7317 BL APELDOORN
    055-3032254
    verkoop@stellamotoren.nl
    Geopend:
    Dinsdag t/m vrijdag van 09:00 tot 18:00
    Zaterdag van 09:00 tot 17:00


Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem [ABS], Boordcomputer, BTW-Motorfiets, Carterbeschermer, Comfortzadel, Getint windscherm, Handkappen, Handvat verwarming, LED koplamp, LED mistlampen, LED richtingaanwijzers, LED-Achterlicht, Middenbok, Navigatiesteun, Nederlands geleverde motorfiets, Onderhoudshistorie volledig aanwezig, Special Edition, Stuurdemper, TFT scherm, Traction control, USB aansluiting, Valbeugel, Van eerste eigenaar!, Verhoogde ruit, Versnellingsindicator, Verstelbare rem- en koppelingshendel




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Stella Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2025 Motoroccasion