Nieuwsbrief:

DUCATI  998 BIPOSTO - 2002

Garantie: Ja
79847 Km
.
ducati - 998-biposto
ducati - 998-biposto
ducati - 998-biposto
ducati - 998-biposto
ducati - 998-biposto
ducati - 998-biposto
ducati - 998-biposto
ducati - 998-biposto
ducati - 998-biposto
ducati - 998-biposto
ducati - 998-biposto
ducati - 998-biposto
ducati - 998-biposto
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Bekleding: Stof
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Motor: 4-takt

Uniek! Origineel nieuw door ons in 2002 geleverd en compleet onderhouden Ducati 998 Bi-Posto. Afkomstig van éérste eigenaar en verkeerd desondanks zijn ervaring in zeer nette staat. De 998 is voorzien van Carbon sport dempers voor het echte diepe Ducati geluid. 

De kilometerstand van deze superbike is 79.847 KM ( +/- 3800 KM per jaar ) en op onderhoud is nooit bezuinigd.
Bij levering wordt de 998 voorzien van zijn onderhoud en geleverd met boekjes, reserve sleutel en garantie.

Voor meer informatie omtrent eventuele inruil, financieringsmogelijkheden of het maken voor een afspraak voor een proefrit kunt u het beste contact opnemen met Henk-Jan Wolff of Dylan Kroese.

Star Twin Motors: Het Italiaanse motorhart van Nederland!

Officieel dealer van Ducati sinds 1983.
Officieel dealer van Royal Enfield en Moto-Morini.

Bezoek onze website voor ons complete aanbod aan motoren, onderdelen en speciale technische diensten.
www.startwin.com




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Star Twin Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1960 - 1960 250 cc Aermacchi Ala d oro - Harley-Davidson neemt over. De eerste van deze 250 s, het zogenaamde Golden Wing model, had nog steeds de 62 mm bij 72 mm boring en slag van de Chimera, had een vier-versnellings schakelbak en produceerde 22 pk bij 8,000 toeren. Een van de meest zichtbare veranderingen was de wijziging in wieldiameter van 17 inch naar 18 inch. De lage initiële kosten van de Golden Wing, tesamen met het gebruiksvriendelijke onderhoud en goede logistieke ondersteuning van de reserve-onderdelen maakten het een immens poulaire machine voor de private racer. Het bewees zichzelf dan ook in korte tijd op korte bochtige circuits waar het gunstige gewicht en goede acceleratie hun vruchten afwierp. Geen twijfel mogelijk, het internationale succes van deze machine plus de prestaties op eigen bodem (Lanfranco Angelini werd vijf keer Italiaans kampioen op een Aermacchi) hebben zeker bijgedragen aan het feit dat Harley-Davidson participeerde met een 50/50 aandeel met dit Varees bedrijf. Door een grote belangstelling in the U.S.A. voor snelle en lichte sportmodellen werd het voor Amerika s grootste fabrikant duidelijk snel te moeten reageren op dit gat in de modellenlijn om hun marktaandeel te behouden. De samenwerking met Aermacchi verliep succesvol waarbij steeds meer produkten de Atlantische oceaan over staken. Op het einde van 1960 vergroote Harley-Davidson haar aandeel en werd hierdoor eigenaar van het Italiaanse merk. Op dat moment produceerde men al voor 75 procent voor de Amerikaanse markt. Hieronder ook een, nu wereldberoemde, motorscooter, de Topper . Deze was uitgerust met een trekkoord startmechanisme die u wellicht kent van de grasmaaier.
© 2000 - 2024 Motoroccasion