Nieuwsbrief:

DUCATI  1000 DS MULTISTRADA - 2005

Garantie: Nee
31224 Km
Zwart
ducati - 1000-ds-multistrada
ducati - 1000-ds-multistrada
ducati - 1000-ds-multistrada
ducati - 1000-ds-multistrada
ducati - 1000-ds-multistrada
ducati - 1000-ds-multistrada
ducati - 1000-ds-multistrada
ducati - 1000-ds-multistrada
ducati - 1000-ds-multistrada
ducati - 1000-ds-multistrada
ducati - 1000-ds-multistrada
ducati - 1000-ds-multistrada
ducati - 1000-ds-multistrada
ducati - 1000-ds-multistrada
ducati - 1000-ds-multistrada
ducati - 1000-ds-multistrada
ducati - 1000-ds-multistrada
ducati - 1000-ds-multistrada
ducati - 1000-ds-multistrada
ducati - 1000-ds-multistrada
ducati - 1000-ds-multistrada
ducati - 1000-ds-multistrada
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

DUCATI DS 1000 MULTISTRADA
Bouwjaar 2005
32224 km

Zeer nette 1000 Multistrada, oa voorzien van Termignoni uitlaat, Oxford handvatverwarming en topkofferdrager.

Bij aflevering voorzien van:
- Onderhoudsbeurt
- Nieuwe voor- + achterband
- Nieuwe kettingset


---------------------------------------------------------
Voorzien van:
- Termignoni uitlaat
- Oxford handvatverwarming
- Topkoffer drager
- Hoog Windscherm

---------------------------------------------------------

- Financiering mogelijk.
- Inruil van nette goed onderhouden motoren is mogelijk tegen handelsprijzen.

Ook voor onderhoud, reparatie en bandenservice kunt u bij ons terecht.

Levering aan huis mogelijk.

Voor het maken van een afspraak kunt u telefonisch, per email of middels Whatsapp contact met ons opnemen.

Zie onze website www.motomondial.nl voor meer foto's in hoge resolutie.

Openingstijden:
Ma 09:00 - 17:00
Di 09:00 - 17:00
Woe 09:00 - 17:00
Do 09:00 - 17:00
Vrij 09:00 - 17:00
Za 10:00 - 12:00 / 13:00 - 17:00

Let op! Het bezoek van onze showroom en werkplaats is altijd op afspraak.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Moto Mondial
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Mousetrap" betekent: Hefboommechaniek dat door Harley-Davidson in de periode 1952—1967 werd gebruikt bij de introductie van de handkoppeling en voetschakeling op de zware 1200CC modellen. De fabrieksaanduiding was clutch booster. Omdat het koppelingsmechanisme was ontworpen voor voetkoppeling en ongewijzigd bleef, bleek handbediening te zwaar, waarbij een sterke hulpveer en een kantelmechanisme uitkomst boden. De bijnaam mousetrap voor dit mechaniek werd ontleend aan het risico dat bij demontage bestond. Menig sleutelaar blesseerde de toppen van zijn vingers door niet te anticiperen op het omklappen van het mechaniek, wanneer het stangetje van de koppelingshevel werd verwijderd, waarmee de verankering van het mechaniek verdween. Overigens kan om dit probleem te elimineren een mousetrap eliminator worden gekocht, een hulpstuk dat het kantelmechaniek vastzet.
© 2000 - 2025 Motoroccasion