Nieuwsbrief:

CFMOTO  800 NK ADVANCED - 2024

Garantie: Ja
0 Km
Nebula Black
cfmoto - 800-nk-advanced
cfmoto - 800-nk-advanced
cfmoto - 800-nk-advanced
cfmoto - 800-nk-advanced
cfmoto - 800-nk-advanced
cfmoto - 800-nk-advanced
cfmoto - 800-nk-advanced
cfmoto - 800-nk-advanced
cfmoto - 800-nk-advanced
cfmoto - 800-nk-advanced
cfmoto - 800-nk-advanced
cfmoto - 800-nk-advanced
cfmoto - 800-nk-advanced
cfmoto - 800-nk-advanced
cfmoto - 800-nk-advanced
cfmoto - 800-nk-advanced
cfmoto - 800-nk-advanced
cfmoto - 800-nk-advanced
cfmoto - 800-nk-advanced
cfmoto - 800-nk-advanced
cfmoto - 800-nk-advanced
cfmoto - 800-nk-advanced
cfmoto - 800-nk-advanced
cfmoto - 800-nk-advanced
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

De technologisch meest geavanceerde Roadster: de 800NK.
Krachtig, wendbaar, stijlvol en ergonomisch, ontdek de nieuwe maatstaf in Naked Bikes. De goed uitgeruste en krachtige 800NK Advanced is uitgerust met de allerbeste onderdelen.

Bereid je voor om de weg te domineren met de agressieve naked bike styling van de CFMOTO 800NK. Omarm de opvallende esthetiek, want de pijlvormige LED-koplamp, de korte achterkant en de scherpe lijnen zorgen voor een formidabele aanwezigheid op de fel concurrerende markt van naked bikes.

De 800NK Advanced is een roadster met karakter, die een revolutie teweegbrengt in het segment van de Streetbikes.

Met zijn scherpe design, geavanceerde technologie, krachtige motor en wendbare rijgedrag is de 800NK Advanced de motor van de toekomst. Ontdek nieuwe sensaties zonder compromissen.

Het lichte, high-performance chassis, de krachtige motor en de vele moderne uitrustingen en technologieën maken de CFMOTO 800NK Advanced de Roadster bij uitstek voor veeleisende motorrijders.

Word één met de CFMOTO 800NK Advanced.

Motortype: In-line twin, 4-takt 
Cilinderinhoud: 799 cc 
Max vermogen: 70 kW @ 9000 tpm 
Max koppel: 81 Nm @ 7000 tpm 
Boring x slag (mm): 88.0 × 65.7 mm 
Compressieverhouding: 12.7:1 
Koeling: watergekoeld 
Voeding: EFI 
Ontsteking: ECU 
Versnellingen: 6
Zithoogte (mm): 800 mm, optie 820 mm 
Afmetingen (mm): 2146 x 818 x 1137 mm 
Wielbasis (mm): 1465 mm 
Grondspeling (mm): 185 mm 
Inhoud benzinetank (L)15 L 
Gewicht (kg): 189 kg 
Voorvering: Upside down, instelbare demping, KYB 
Achtervering: Monoshock, instelbare demping, KYB 
Remsysteem: Dubbele schijf, J.Juan, 320 mm 
ABS: ABS / TCS Standaard 
Velg voorwiel: Aluminium gietwiel 
Velg achterwiel: Aluminium gietwiel 
Banden: 120/70 R17 - 180/55 R17






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
CPH Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1949 - Rond 1949 kwam Honda met het "D-type". Meneer Honda was betrokken bij elke stap in de ontwikkeling van de tweetakt in zowel het ontwerpen als het produceren van de D-type Dream. Dit was Honda's eerste echte motorfiets. Dit proces was wel iets anders voor het bedrijf dan simpel gezegd het monteren van motorblokjes in standaard fietsframes. Honda noemde de machine 'Dream' omdat hij er van het begin af aan al van droomde een eigen motorfiets te bouwen. Soichiro Honda was een ingenieur en altijd op zoek naar mogelijkheden om betere en beschaafdere machines te ontwerpen. Een stap verder kwam de 146cc, OHV, viertakt E-type Dream. Een voor die tijd krachtige machine met maar liefst vijf en een half pk met een top van tachtig kilometer per uur. Het had een stalen frame en zowel een achter- als een voorvering. Medio oktober 1951 was de produktie opgelopen naar honderddertig stuks per dag(!).
© 2000 - 2025 Motoroccasion