Nieuwsbrief:

CFMOTO  700 CL-X SPORT - 2025

Nieuw
Wit / Grijs
cfmoto - 700-cl-x-sport
cfmoto - 700-cl-x-sport
cfmoto - 700-cl-x-sport
cfmoto - 700-cl-x-sport
cfmoto - 700-cl-x-sport
cfmoto - 700-cl-x-sport
cfmoto - 700-cl-x-sport
cfmoto - 700-cl-x-sport
cfmoto - 700-cl-x-sport
cfmoto - 700-cl-x-sport
cfmoto - 700-cl-x-sport
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf


De 700CL-X SPORT is onstuimig en energiek. Deze café-racer koppelt eigenheid aan uitstekende prestaties en een verfijnde styling. De CL-X designtaal, met de "X"- elementen in onder andere de koplamp en het achterlicht, de ronde spiegels, het zichtbare frame, de alminium zijpanelen en de slanke vorm van de brandstoftank, doet alle hoofden draaien.

Met de boven de kroonplaat gemonteerde clip-ons, het Maxxis-rubber rond de 17-inch velgen, de wave-type-remschijven en de Brembo Stylema monobloc remklauwen heeft de 700CL-X Sport een duidelijk agressievere houding. Het solo zadel, stoere windscherm en de ronde bar-end spiegels maken het plaatje af.
 

De 700CL-X SPORT is standaard uitgerust met ride-by-wire gasklepbediening, slipperkoppeling, cruise control, Brembo-remmen, KYB-vering, clip-on bars en LED-verlichting.

Het Brembo-remsysteem met ABS garandeert de veiligheid op alle soorten wegdek. Aan de voorzijde worden de twee 300 mm schijven afgeremd door een stel top-of-the-range radiale Brembo Stylema-vierzuigerremklauwen. Achteraan vind je een 260 mm schijf met daarop een 34 mm Brembo remklauw met enkele zuiger.

De 700CL-X SPORT heeft die geraffineerde SPORTY look in café-racer stijl, vanuit welke hoek je hem ook bekijkt.

  • Inruil van motor, scooter of brommer bespreekbaar.
  • De genoemde prijzen zijn all-in (inclusief afleverkosten, kentekenkosten, kosten rijklaar maken, etc.)
  • Een proefrit is mogelijk. Bel ons voor de mogelijkheden: 0113 320014.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorini
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1920 - In Mandello del Lario richtten op 15 maart 1920 Carlo Guzzi, technische genie en ontwerper, en zijn vriend Giorgio Parodi, de zoon van Emanuele, de -Societa Anonima Moto Guzzi- op. En zo werd een van de beroemdste motorfietsmerken geboren. Carlo Guzzi en Giorgio Parodi waren een paar jaar daarvoor werkzaam bij de luchtmacht en samen met motorfietscoureur Giovanni Ravelli tot de ontdekking gekomen dat ze allen een brandende hartstocht voor de motorfiets hadden. In tegenstelling tot bijna alle andere constructeurs die in die jaren constant streefden naar betere prestaties was men bij Moto Guzzi gefocust op het feit dat elke component van de motorfiets het vooral moest hebben van de functionaliteit en betrouwbaarheid. Dit word al direct zichtbaar in het eerste prototype. Radicaal verschillend van andere motoren in zijn motorconfiguratie en framebouw. Een filosofie die Moto Guzzi door haar meer dan tachtig jarig leven nog steeds nastreeft.
© 2000 - 2025 Motoroccasion